• AUTO

    Ιδού το νέο VW Polo


    VW Polo: Ριζικά ανανεωμένο, σε τεχνολογία με υψηλή ποιότητα κατασκευής, ξεκινά την εμπορική του καριέρα στην Ελλάδα.

    Το νέο Volkswagen Polo είναι άμεσα διαθέσιμο στην Ελλάδα με τις προτεινόμενες τιμές λιανικής να ξεκινούν από 17.750 € για την ατμοσφαιρική έκδοση 1.0 MPI EVO 80 PS. Η Volkswagen ανανέωσε το Polo, ένα από τα πιο εμπορικά μοντέλα της μάρκας!

    Το νέο supermini, με δυναμικό design και αψεγάδιαστη ποιότητα κατασκευής, τοποθετείται στην κορυφή της κατηγορίας, εξοπλισμένο με τις πιο προηγμένες τεχνολογίες. Για πρώτη φορά διαθέτει ψηφιακό πίνακα οργάνων και οθόνης αφής για το σύστημα Infotainment, σε μία ενιαία μονάδα, που μάλιστα ανήκει στον βασικό εξοπλισμό και συνδυάζεται με ένα επανασχεδιασμένο πολυλειτουργικό τιμόνι και συστήματα ενημέρωσης/ψυχαγωγίας νέας γενιάς.

    Το μοντέλο διατίθεται με προβολείς IQ.LIGHT LED matrix ενώ στάνταρ είναι τα φωτιστικά σώματα LED εμπρός-πίσω. Επιπλέον υπάρχει η δυνατότητα παραγγελίας του με το λογισμικό IQ.DRIVE Travel Assist, που εξασφαλίζει αυτόνομη οδήγηση «Επιπέδου 2», για ταχύτητες έως τα όρια του ΚΟΚ.

    Το μήκος του νέου Polo είναι 4.074 χιλ., το πλάτος 1.751 χιλ. και το ύψος 1.451 χιλ. ενώ το μεγάλο μεταξόνιο των 2.552 χιλ. εξασφαλίζει γενναιόδωρους εσωτερικούς χώρους και όγκο αποσκευών 351lt.


    Νέες σχεδιαστικές πινελιές τόσο μπροστά όσο και πίσω, για παράδειγμα σε μάσκα και προφυλακτήρες, σε συνδυασμό με στάνταρ τεχνολογία φωτισμού LED, χαρίζουν στο μοντέλο δυναμισμό και προσωπικότητα. Για πρώτη φορά στο Polo μία λωρίδα LED διατρέχει τη μάσκα του ψυγείου ενώ τα πίσω φωτιστικά σώματα LED έχουν νέο, τρισδιάστατο σχεδιασμό, δυναμικά φλας και ειδικό εφέ κατά το φρενάρισμα.


    Στο εσωτερικό, ακολουθείται η φιλοσοφία του οριζόντιου σχεδιασμού, που χαρίζει αίσθηση πλάτους και ευρυχωρίας. Στον βασικό εξοπλισμό ανήκει το Digital Cockpit, συνδυασμός του ψηφιακού πίνακα οργάνων – 8,0 ή 10,25 ιντσών – και της οθόνης αφής για τον χειρισμό του συστήματος Infotainment, σε μία ενιαία, ιδιαίτερα εργονομική μονάδα.


    Το νέο Polo είναι διαθέσιμο με αυτόματο κλιματισμό Climatronic και με μια επιλογή από τέσσερα διαφορετικά συστήματα Infotainment, με μέγεθος έγχρωμης οθόνης αφής από 6,5 έως 9,2 ίντσες, με τα δύο κορυφαία να είναι τεχνολογίας Modular Infotainment Matrix τρίτης γενιάς (MIB3).

    Η λειτουργία πλοήγησης ενεργοποιείται και αναδρομικά (functions on demand). Περιλαμβάνονται διαδικτυακές υπηρεσίες We Connect και We Connect Plus, υπηρεσίες streaming, όπως το Apple Music καθώς και ενσωμάτωση εφαρμογών μέσω του App-Connect Wireless για το Apple CarPlay ™ και το Android Auto, φωτιζόμενες θύρες USB-C και μια θήκη για προαιρετική επαγωγική φόρτιση smartphone.


    Το νέο Polo είναι προσθιοκίνητο και προσφέρεται αποκλειστικά με τρικύλινδρο κινητήρα 1.0lt. Η βασική έκδοση είναι ατμοσφαιρική απόδοσης μόλις 80 PS ενώ οι άλλες τρεις υπερτροφοδοτούμενες από 90 -110 PS. Ειδικότερα στα 90PS είναι η απόδοση του κινητήρα (TGI) που λειτουργεί κυρίως με φυσικό αέριο αλλά μπορεί να πάρει και βενζίνη. Στα 95PS ή 110PS ανάλογα τη χαρτογράφηση είναι ο υπετροφοδοτούμενος 1.0lt βενζίνης. Διαθέσιμα κιβώτια ταχυτήτων είναι ένα 5 σχέσεων (χειροκίνητο) ή το αυτόματο 7-τάχυτο DSG.

    Το νέο Polo φέρει συστήματα ενεργητικής ασφάλειας IQ.DRIVE: IQ.DRIVE Travel Assist που περιλαμβάνει τα Adaptive Cruise Control (διαμήκη καθοδήγηση), Lane Assist (πλευρική καθοδήγηση), Side Assist, Rear Traffic Alert, Front Assist, City Emergency Braking, Park Assist και άλλα, πολλά από αυτά στον βασικό εξοπλισμό.


    Το νέο Polo διατίθεται σε 3 επίπεδα εξοπλισμού: Polo, Life & Style. Σύντομα θα είναι διαθέσιμη και η έκδοση GTI. Στο βασικό εξοπλισμό εξ’ ου και οι αυξημένες τιμές υπάρχουν: προβολείς LED, πίσω φώτα τεχνολογίας LED, Digital Cockpit – ψηφιακό πίνακα οργάνων με επιλογές διαμόρφωσης (έγχρωμη οθόνη 8”), πολυλειτουργικό τιμόνι, κεντρικό αερόσακο ανάμεσα στα καθίσματα οδηγού – συνοδηγού, σύστημα πολυμέσων “Composition” με οθόνη αφής 6,5” και Bluetooth, εφαρμογές App-Connect, Front Assist, Lane Assist κ.ά..

    Διαβάστε επίσης:

    Ιδού το νέο SUV της Renault, το Arkana!

    Alfa Romeo Giulia: Φτάνουν 200PS;



    ΣΧΟΛΙΑ