Η SEAT MÓ, η επιχειρηματική δραστηριότητα της SEAT δεσμευμένη στην αστική κινητικότητα, συνεχίζει σταθερά το σχέδιο διεθνοποίησης της, προκειμένου να συμβάλει στη βελτίωση της ποιότητας ζωής στις πόλεις, χάρη στα οχήματα μικροκινητικότητας, 100% ηλεκτρικά, αθόρυβα και χωρίς ρύπανση.
Το ηλεκτρικό eScooter 125, το οποίο είναι διαθέσιμο στις περισσότερες αντιπροσωπείες SEAT στην Ισπανία, ξεκίνησε την επέκταση του στις κύριες ευρωπαϊκές αγορές.
Η SEAT MÓ έκανε ένα διεθνές άλμα τον Απρίλιο, φθάνοντας στην Ιταλία με το eScooter SEAT MÓ 125. Τον Μάιο και τον Ιούνιο θα επεκταθεί σε βασικές χώρες για την εταιρεία όπως η Γαλλία, η Γερμανία, η Αυστρία και η Σουηδία.
Θα φτάσει επίσης και στην Ελλάδα τον επόμενο μήνα, όπου η επιχειρηματική δραστηριότητα θα προσφέρει λύσεις μικροκινητικότητας στα πλαίσια του διεθνούς project του Ομίλου Volkswagen για την μετατροπή της Αστυπάλαιας σε ένα νησί απαλλαγμένο από ανθρακούχες πηγές, βιώσιμο, ηλεκτρικό, με έξυπνες μεταφορές.
Σύμφωνα με τον Διευθυντή Lucas Casasnovas, «η διεθνής επέκταση της SEAT MÓ αποτελεί σαφή απόδειξη της φιλοδοξίας μας να κάνουμε τις πόλεις πιο βιώσιμες, απαλλαγμένες από ρύπους και χωρίς θόρυβο. Μόνο στην Ισπανία έχουμε επεκτείνει τον αριθμό των σημείων πώλησης SEAT MÓ σε πάνω από 70 και από τώρα και στο εξής, θα κάνουμε το ίδιο και σε βασικές Ευρωπαϊκές αγορές για την εταιρεία, μια κίνηση που θα συμβάλει σε 100% ηλεκτρική και βιώσιμη αστική κινητικότητα».
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Η επανάσταση των Functional Drinks: Η νέα Prebiotic Cola αλλάζει τους κανόνες στα αναψυκτικά
- Αρχιμανδρίτης Μελχισεδέκ Αμπελικάκης: Ανάμεσα σε αγίους, μαφιόζους και «βρόμικα» ράσα της Κρήτης
- Ολυμπιακός: Πώς ο Βαγγέλης Μαρινάκης μετέτρεψε την ακαδημία ποδοσφαίρου σε χρυσωρυχείο
- Trade Estates: Στις ράγες οι επενδύσεις των 250 εκατομμυρίων – Ποια έργα καθυστερούν

Ακολουθήστε το mononews.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι.
Διαβάζονται Τώρα

Γιατί πούλησαν χθες οι Ελληνάρες, τα μυστήρια της ΓΕΚ, οι εκπλήξεις της ΑΚΤΩΡ, το γαλλικό μοντέλο ΚΜ και Πιέρ για τις οικογένειες, το παρασκήνιο της μονομαχίας Ιβάν – Τέλη, τι συμβαίνει με Μυλωνάκη, η γιαγιά με τα 900.000 ευρώ, κάτι ετοιμάζει ο Θανάσης Μαρτίνος
Ο άγνωστος εφοπλιστής Μιχάλης Παπαϊωάννου της Helikon Shipping που ναυπηγεί 9 πλοία και διαχειρίζεται άλλα 40
