Η σημαντική διαφορά με άλλες φορές είναι στη λέξη «υποχρεωτικά».
Το Μονακό παραδοσιακά είναι αγώνας μιας ή δυο αλλαγών. Αλλά φέτος είναι υποχρεωτικά 2 οι αλλαγές. Όσοι λοιπόν σταθούν τυχεροί στις επιλογές τους μπορεί να αποκτήσουν ένα πλεονέκτημα. Ή ακόμη και να φτιάξουν την τύχη τους, βραδύνοντας ο ένας για να βρει κενό βγαίνοντας ο άλλος. Πολλά σενάρια μπορεί να δούμε να αναπτύσσονται.
Σίγουρα κάποιοι οδηγοί όπως ο Φερστάπεν, ο Χάντζαρ, ο Λώσον, ο Τσουνόντα, ο Μπορτολέτο θα χρειαστεί να βάλουν και τη μαλακή γόμα, καθώς δεν έχουν αρκετά σετ μέσης και σκληρής. Το μπες βγες στα πιτ έχει χρονική επιβάρυνση 20 sec σε κανονική ροή αγώνα, 15 sec αν εμφανιστεί το αυτοκίνητο ασφαλείας ή επιβληθεί καθεστώς εικονικού αυτοκινήτου ασφαλείας.

Οι κανονισμοί που θεσπίστηκαν ειδικά για αυτό το Grand Prix απαιτούν τη χρήση τουλάχιστον τριών σετ ελαστικών, πράγμα που σημαίνει ότι οτιδήποτε είναι δυνατό όσον αφορά τα «παράθυρα» των pit stop, δεδομένου ότι υπάρχουν πραγματικοί περιορισμοί για το πότε θα αλλάξει κανείς λάστιχα. Ο λόγος της εφαρμογής αυτού του κανονισμού είναι για να δοθεί μια πιο συναρπαστική εξέλιξη στον αγώνα που πέρυσι είδαμε τους οδηγούς να τερματίζουν όπως εκκίνησαν. Η πιθανότητα εμφάνισης του αυτοκινήτου ασφαλείας είναι 50%. Ο αριθμός των διαφορετικών γομών παραμένει αμετάβλητος στις δύο. Έτσι, ως παράδειγμα, οι ομάδες θα μπορούσαν να χρησιμοποιήσουν μεσαία-μεσαία-σκληρά, αρκεί να χρησιμοποιηθούν τουλάχιστον τρία σετ.

Για όσους βρίσκονται στην κορυφή, δεν υπάρχει η σιγουριά των προηγούμενων ετών νιώθουν ότι ξαφνικά έχουν περισσότερα να χάσουν και η σειρά εκκίνησης θα μπορούσε να διαφοροποιηθεί πολύ ωσότου πέσει η καρό σημαία. Για παράδειγμα μια ακραία στρατηγική θα μπορούσε να είναι εκκίνηση με τη μαλακή γόμα – δυο αλλαγές στους πρώτους δυο γύρους – και 76 γύροι με τη σκληρή γόμα. Μια τέτοια επιλογή θα σε έφερνε τελευταίο στην αρχή, αλλά θα είχες σημαντικό προβάδισμα όσο οι άλλοι θα έκαναν πιτ στοπ. Ένα αυτοκίνητο ασφαλείας που θα μηδένιζε τις διαφορές θα λειτουργούσε υπέρ ενός τέτοιου ρίσκου ενόσω οι άλλοι θα είχαν ακόμη υποχρέωση 2 πιτ στοπ.
Αξίζει να δούμε αν κάποιοι θα βραδύνουν για να δημιουργήσουν κενό ώστε να βρει άδειο δρόμο μπροστά ο teammate τους. Για παράδειγμα ο Χάμιλτον που εκκινεί 7ος θα μπορούσε να βραδύνει λίγο ώστε να φτιαχτεί ένα κενό «να μπει» ο Λεκλέρκ σε άδειο δρόμο. Ο Μονεγάσκος εκκινώντας με τη μαλακή γόμα μπορεί να πάρει προβάδισμα και να κάνει μια γρήγορη αλλαγή νωρίς. Το ίδιο θα μπορούσε να κάνει και ο Λώσον ή ο Τσουνόντα για το Φερστάπεν. Θα έχει ενδιαφέρον αν εφαρμοστεί μια τέτοια τακτική. O αγώνας εκκινεί στις 16:00 και θα μεταδοθεί απευθείας από ΑΝΤ1, ΑΝΤ1+.
Διαβάστε επίσης
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Ημέρες Θάλασσας 2025: Μεγάλο θαλασσινό πάρτι με τους « ALCATR Α SH » στο Πασαλιμάνι – Τρίτη 27 Μαΐου
- Τράπεζες: Οι τελευταίες συστάσεις και οι τιμές – στόχοι των αναλυτών
- Διαμαρτυρία της Διεθνούς Ναυτικής Ένωσης για την απεργία στο λιμάνι από την ΕΝΕΔΕΠ
- Στο Πεντάγωνο για τα F-35 ο ΑΓΕΑ – Αίτημα της Ελλάδας για αποδέσμευση του πυραύλου AMRAAM 120D
