Την προηγούμενη φορά που η McLaren πήρε pole στο Μονακό ήταν το 2007 με τον Αλόνσο.
Ο Νόρις τότε ήταν 8 ετών. Σήμερα έγραψε ιστορία φέρνοντας την “papaya” ξανά στην πρώτη θέση. Ο Σαρλ Λεκλέρκ ήταν ταχύτερος σε όλες τις περιόδους ελεύθερων δοκιμών και στο Q1 αλλά το Q2 και το Q3 ανήκε στο Νόρις που έδειξε την κρίσιμη στιγμή, χαρακτήρα πρωταθλητή. Δεν αρκούσε όμως αυτό. Η McLaren πήρε μια περίεργη απόφαση στο Q3. Έβαλε τους οδηγούς της να κάνουν 3 γρήγορους γύρους αντί για τους συνήθεις δυο. Έναν στην αρχή και δυο αμέσως μετά.
Αυτούς τους δυο γύρους παρότι πρόκειται για συμβιβασμό τους επέλεξαν ποντάροντας στην αυτοπεποίθηση που χτίζει ένας οδηγός πιέζοντας σ’ αυτή τη διαδρομή. Παρότι το φορτίο καυσίμου στον 1ο γύρο και τα λάστιχα στο 2ο ενείχαν περιορισμό, δικαιώθηκαν καθώς τόσο ο Πιάστρι όσο και ο Νόρις βελτίωσαν στο τέλος καταλαμβάνοντας τις θέσεις 1 και 3. Ανάμεσά τους ο Σαρλ Λεκλέρκ που ήταν απογοητευμένος καθώς έχασε την pole για 107 χιλιοστά: «Δεν έχουμε μονοθέσιο για νίκες φέτος, είναι μια εξαίρεση εδώ και ήλπιζα να πάρω την pole για να έχω καλύτερες πιθανότητες αύριο» τόνισε ο Μονεγάσκος που αποθεώθηκε από τους θεατές, ανάμεσά τους πολλοί συμπατριώτες του.
Πιο πίσω ο Χάμιλτον κατάφερε να πάρει την 4η θέση ενώ ο Φερστάπεν έφερε τη Red Bull στην 5η απογοητεύοντας τους οπαδούς του. Ειδικά αν δει κανείς τη διαφορά του από το Χάτζαρ με την RB στα δυο δέκατα είναι προφανές ότι στην Αυστριακή ομάδα δεν μπορεί αν είναι ευχαριστημένοι. Πόσο μάλλον που και οι δυο RB μπήκαν στην 10αδα ενώ ο Τσουνόντα έμεινε εκτός αυτής. Όμως τελικά ο Φερστάπεν θα εκκινήσει 4ος καθώς ο Χάμιλτον πήρε ποινή 3 θέσεων γιατί έκλεισε τον Ολλανδό στην άνοδο της Beau Rivage στο Q1. Οι Williams έχασαν λίγο στο τέλος ενώ οι Αλόνσο και Οκόν έκαναν τη διαφορά οδηγώντας. Δράμα για τις Mercedes καθώς ο Αντονέλι τράκαρε στο σικέιν μετά το τούνελ και ο Ράσελ έμεινε από πρόβλημα στην μπαταρία της υβριδικής μηχανής στο τούνελ. Δύσκολα τα ασημί μονοθέσια θα καταφέρουν να μπουν αύριο στους βαθμούς.
Αξίζει να τονίσουμε πως για να γίνει λίγο πιο απρόβλεπτος ο αγώνας η FIA και η FOM έχουν πάρει απόφαση και έχουμε δυο υποχρεωτικές αλλαγές ελαστικών στο Μονακό. Θα δούμε δυο πιτ στοπ από όλους τους οδηγούς αύριο υποχρεωτικά. Αυτό μπορεί να δημιουργήσει εκπλήξεις και είναι λίγο λοταρία. Ειδικά αν κάποιος ποντάρει στη μαλακή γόμα στην εκκίνηση και σε αυτοκίνητο ασφαλείας. Ο αγώνας είναι προγραμματισμένος για τις 16:00 αύριο και θα μεταδοθεί απευθείας από ΑΝΤ1 και ΑΝΤ1+.
Η τελική κατάταξη ήταν:
Ο Χάμιλτον πήρε ποινή 3 θέσεων γιατί έκλεισε το Φερστάπεν στο Q1 και θα εκκινήσει από την 7η θέση δίπλα στον Οκόν.
Διαβάστε επίσης:
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Στα χέρια της Αρχής για το Ξέπλυμα… «στοιχηματζής» επίτροπος σχολείων – Έπαιρνε χρήματα σχολείων και τα έκανε … ακίνητα και τυχερά παιχνίδια
- Η φοβερή ιστορία με τον Ανδρέα και τα Σκόπια, τι τρέχει με Λοβέρδο και ΝΔ, η κλειστή σύσκεψη στο Μαξίμου, η σύγκρουση στο Ελληνοαμερικανικό και τι κάνει η ΕΥΠ
- Προβατίνα-Gate και το μεγάλο πρόστιμο
- Τι λένε τώρα οι πονηροί για Τράμπ και μετοχές, η νέα στρατηγική Ψάλτη, η αγωνία Τανισκίδη, το μυστικό ραντεβού στο ΜΜ, το παρασκήνιο με Ιβάν και Μυστακίδη, και ο Αίαντας Βαρδινογιάννης

Ακολουθήστε το mononews.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι.
Διαβάζονται Τώρα
Οικογένεια Δακτυλίδη: Από τον μεταχειρισμένο εκσκαφέα και τα λεωφορεία στη Μύκονο, στα πένταστερα ξενοδοχεία

Τα κανόνια και το ράλι των μετοχών, γιατί ο Ψάλτης πήρε το 5% της Prodea, το νέο deal του Χάρη Βαφειά, ο Καρώνης προκαλεί τον Ντίμον, το στοίχημα του Καραμούζη, ο γάμος στις Σπέτσες (νο2) και η βλαχομπαρόκ δημοσιογράφος στο mega yacht
