Είναι άγνωστο το τι διημείφθη πίσω από τις κλειστές πόρτες μετά τη σύγκρουση των δυο McLaren με υπαιτιότητα Πιάστρι στο Sprint του Ώστιν. Το σίγουρο είναι ότι στους δυο αγώνες που ακολούθησαν ο μέχρι τότε πρωτοπόρος του πρωταθλήματος και νικητής σε 7 GP φέτος από τα 20, περιορίστηκε στην 5η θέση της κατάταξης.

Αυτό είχε ως αποτέλεσμα να χάσει την πρωτοπορία στη βαθμολογία πλέον είναι μπροστά ο Νόρις με την ελάχιστη διαφορά. Οι Μεξικάνοι θεατές γιούχαραν το Νόρις θεωρώντας πως τον αβαντάρει η ΜcLaren στην μάχη του τίτλου. Ο ίδιος προσπάθησε να διασκεδάσει τις εντυπώσεις λέγοντας πως ο κόσμος μπορεί να νιώθει ότι θέλει.

1


Ο επικεφαλής της ομάδας Αντρέα Στέλα πιστεύει ότι ο Όσκαρ Πιάστρι «πρέπει να είναι πολύ περήφανος για τον εαυτό του» αφού αντεπιτέθηκε κατά τη διάρκεια ενός δύσκολου Γκραν Πρι της Πόλης του Μεξικού για να τερματίσει πέμπτος. Ο Πιάστρι είχε ένα απαιτητικό Σαββατοκύριακο, με τον αγώνα της προηγούμενης Κυριακής να είναι ο τέταρτος σερί που δεν ανέβηκε στο βάθρο. Σε αντίθεση με τον Νόρις, που κέρδισε εκκινώντας από την pole position με διαφορά 30 δευτερολέπτων. Ο Στέλα παραδέχεται ότι η ομάδα προσπαθούσε να καταλάβει γιατί ο Πιάστρι ήταν τόσο πίσω σε ρυθμό, με τον Αυστραλό να υπονοεί ότι χρειάστηκε να οδηγήσει το μονοθέσιο διαφορετικά στους τελευταίους αγώνες. Ο Πιάστρι εκκινούσε 7ος, ο Στέλα πιστεύει ότι ο ρυθμός του, στον αγώνα ήταν δυνατός αλλά αυτό δε φάνηκε γιατί είχε κολλήσει στην κίνηση καθ’ όλη τη διάρκεια του αγώνα των 71 γύρων.


Μιλώντας σχετικά ο αγωνιστικός διευθυντής της McLaren τόνισε: «Κάναμε εκτεταμένη ανάλυση με τον Όσκαρ δεδομένων, σχολίων και βίντεο και νομίζω ότι αντλήσαμε κάποιες σημαντικές πληροφορίες σχετικά με το πώς πρέπει να οδηγείται το μονοθέσιο σε αυτές τις ειδικές συνθήκες χαμηλής πρόσφυσης που αντιμετωπίσαμε στο Μεξικό. Πρέπει να οδηγείς το μονοθέσιο με τρόπο που να προσαρμόζεται στο γεγονός ότι γλιστράει πολύ και μπορεί να γλιστρήσεις ανά πάσα στιγμή χάνοντας χρόνο. Αυτός δεν είναι απαραίτητα ο τρόπος με τον οποίο ο Όσκαρ αισθάνεται ότι κερδίζει χρόνο. Έτσι, εντοπίσαμε μερικά πράγματα που θα μπορούσαμε να κάνουμε με το μονοθέσιο και μερικά πράγματα που θα μπορούσε να κάνει αυτός στην οδήγηση. Νομίζω ότι ο Όσκαρ πρέπει να είναι πολύ περήφανος για τον εαυτό του για το πώς διαχειρίστηκε τη μετάβαση από τις δοκιμές στον αγώνα. Είναι λίγο κρίμα που δεν ήταν σε θέση να χρησιμοποιήσει πλήρως τη δυναμική του μονοθεσίου επειδή δεν μπορούσαμε να βρούμε τον τρόπο να τον βγάλουμε από την κίνηση. Πέρασε ολόκληρο τον αγώνα κοιτάζοντας το κιβώτιο ταχυτήτων του μονοθεσίου μπροστά του. Αλλά είναι σημαντικό για τον Όσκαρ να περνάει από τέτοιου είδους εμπειρίες γιατί έτσι γίνεσαι η πιο ολοκληρωμένη εκδοχή ενός οδηγού F1. Eίναι επίσης σημαντικό για τους επόμενους τέσσερις αγώνες στους οποίους θα βρούμε, διαφορετικές συνθήκες. Πρέπει λοιπόν να είμαστε έτοιμοι για όλα τα ενδεχόμενα. Αλλά νομίζω ότι ο Όσκαρ πρέπει να είναι πολύ περήφανος και χαρούμενος με αυτόν τον αγώνα».


Με απλά λόγια ο Πιάστρι δεν είναι ακόμη έτοιμος και έμπειρος να αντιμετωπίσει όλες τις προκλήσεις. Μαθαίνει ακόμη, οπότε πρόκριμα για τον τίτλο έχει ο Νόρις. Εξού και τα μούτρα του Αυστραλού στις δηλώσεις μετά τους δυο τελευταίους αγώνες.

Διαβάστε επίσης:

Porsche Cayenne: Να πως λειτουργεί το σύστημα υψηλής τάσης (video)

F1: Μάχη τίτλου για 3, μέχρις εσχάτων

Mercedes-Benz Vans: To Sprinter του μέλλοντος