• ΑΓΟΡΕΣ

    Yoda.gr: Αυξάνει πωλήσεις και πελάτες το e-shop των Χήτου-Στασινούλια


    Με την ίδια δυναμική που ξεκίνησε συνεχίζει να αναπτύσσεται το yoda.gr, το ηλεκτρονικό σούπερ μάρκετ των Γιάννη Χήτου, Βασίλη Στασινούλια και Βασίλη Ανδρικόπουλου. Ένα περίπου χρόνο μετά την έναρξη λειτουργίας του, οι πωλήσεις αυξάνονται με διψήφιους ρυθμούς ενώ νέοι πελάτες προστίθενται διαρκώς στο πελατολόγιο του καταστήματος.

    Ο κ. Στασινούλιας μιλώντας στο mononews.gr εμφανίζεται ικανοποιημένος από την μέχρι σήμερα πορεία του εγχειρήματος και δηλώνει αισιόδοξος για την συνέχεια, επισημαίνοντας πως προτεραιότητά της εταιρείας είναι η διαρκής βελτίωση των προσφερόμενων υπηρεσιών και η ενίσχυση της γκάμας των προϊόντων της.

    Ήδη, όπως λέει, οι κωδικοί που μπορούν να βρουν οι καταναλωτές στις σελίδες του yoda.gr αυξήθηκαν κατά 2.500 και φθάνουν πλέον τους 7.500, οι οποίο περιλαμβάνουν φρέσκα φρούτα και λαχανικά μέχρι κρέας και συσκευασμένα τρόφιμα. «Έχουμε μια μεγάλη γκάμα από επώνυμα προϊόντα, προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας και προσφορές. εν έχουμε να ζηλέψουμε σε τίποτα από ένα φυσικό σούπερ μάρκετ… Η αγοραστική εμπειρία που προσφέρουμε δεν υστερεί σε τίποτα και οι καταναλωτές δεν αισθάνονται ότι τους λείπει κάτι», σημειώνει χαρακτηριστικά.

     

     

    Ο ίδιος εξηγεί πως η ανάγκη για διεύρυνση του κωδικολογίου ήταν αυτή που υπαγόρευσε την αναζήτηση νέου συνεργάτη για την προμήθεια των προϊόντων, τον οποίο βρήκε στην αλυσίδα «Κρητικός» και τονίζει πως θα ακολουθήσουν και άλλες κινήσεις για την αναβάθμιση των παρεχόμενων υπηρεσιών.

    Ο έμπειρος μάνατζερ σχολιάζοντας την είσοδο μεγάλων αλυσίδων σούπερ μάρκετ στο χώρο των ηλεκτρονικών πωλήσεων σημειώνει πως είναι ευπρόσδεκτες καθώς θεωρεί πως θα συμβάλουν στην αύξηση του τζίρου της αγοράς και τονίζει πως ο ανταγωνισμός βοηθάει όλους να γίνουν καλύτεροι.

    «Το ζητούμενο είναι να εμπλακούν σοβαρές εταιρείες στο χώρο, οι οποίες θα επενδύσουν με μακροπρόθεσμο ορίζοντα και θα συμβάλλουν στην τόνωση του κλάδου, ο οποίος έχει χάσει την αρχική ορμή του», επισημαίνει.

    Σύμφωνα με τα στοιχεία της υπηρεσίας eRetail Audit της Convert Group, οι συνολικές πωλήσεις για το 2017, των πέντε βασικών καθώς και των μικρότερων τοπικών ηλεκτρονικών σουπερμάρκετ, εκτιμώνται σε 19,5 εκατ. ευρώ, ενώ οι συνολικές ηλεκτρονικές πωλήσεις του λιανεμπορίου τροφίμων εκτιμώνται σε 37 εκατ. ευρώ, ποσό που αντιστοιχεί περίπου στο 0,25% των συνολικών αγορών προϊόντων παντοπωλείου των ελληνικών νοικοκυριών.

    Το 2017, ο ρυθμός ανάπτυξης διαμορφώθηκε στο 50% και θεωρείται ιδιαίτερα υψηλός και αντίστοιχος με των αγορών του εξωτερικού ενώ προβλέπεται  ότι το 2020 το μερίδιο των ηλεκτρονικών αγορών στα σούπερ μάρκετ στην Ελλάδα θα ξεπεράσει το 1%, με πωλήσεις της τάξης των 180-200 εκατ. ευρώ.

     

    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ: Β. Στασινούλιας στο mononews.gr: «Το Yoda.gr αναπτύσσεται διαρκώς και βλέπει στα μάτια τα μεγάλα σούπερ μάρκετ»

    ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Γ. Χήτος: Το «κεφάλαιο» Fix έκλεισε, έμφαση στα νέα projects



    ΣΧΟΛΙΑ