• ΑΓΟΡΕΣ

    Πώς η μετάλλαξη Δέλτα «ευνοεί» τη μετοχή της Autohellas της οικογένειας Βασιλάκη – Το διάγραμμα του Άλεξ Πατέλη

    WarningExclamation mark in a circleΑπαγορεύεται από το δίκαιο της Πνευμ. Ιδιοκτησίας η καθ΄οιονδήποτε τρόπο παράνομη χρήση/ιδιοποίηση του παρόντος, με βαρύτατες αστικές και ποινικές κυρώσεις για τον παραβάτη
    Πώς η μετάλλαξη Δέλτα «ευνοεί» τη μετοχή της Autohellas της οικογένειας Βασιλάκη - Το διάγραμμα του Άλεξ Πατέλη

    Ευτύχης Βασιλάκης – Άλεξ Πατέλης


    Μόνο τυχαία δεν είναι η κίνηση της μετοχής της Autohellas το τελευταίο διήμερο. Η μετοχή την Δευτέρα, στο sell off της αγοράς, βρέθηκε στα χαμηλότερα επίπεδα εδώ και τέσσερις μήνες, δηλαδή στην περιοχή των 6,50 ευρώ.

    Το τελευταίο διήμερο όμως, η τάση είναι τελείως διαφορετική, με το χαρτί να πλησιάζει εκ νέου στα 7 ευρώ και στην κεφαλαιοποίηση των 350 εκατ. ευρώ, με τις πληροφορίες να κάνουν λόγο ότι πληθαίνει ο αριθμός των εταιρειών του ιδιωτικού τομέα που ενοικιάζουν αυτοκίνητα για τους υπαλλήλους τους προκειμένου να πηγαίνουν στη δουλειά τους, αποφεύγοντας τις επίφοβες, λόγω πανδημίας μετακινήσεις με τα μέσα μαζικής μεταφοράς. Επιπρόσθετα, λειτουργεί θετικά και ο τουρισμός.

    Είναι χαρακτηριστικό το διάγραμμα των αφίξεων στην χώρα (στοιχεία από το αεροδρόμιο της Αθήνας) που ανήρτησε χθες στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ο σύμβουλος του πρωθυπουργού κ. Άλεξ Πατέλη, όπου όπου προκύπτει ισχυρή αύξηση 40% τον Ιούνιο σε σχέση με το 2019%! Η πορεία αυτή δεν είναι βέβαιο αν έχει ανακοπεί από την επέλαση της μετάλλαξης Δέλτα τον Ιούλιο και τα μπρος – πίσω χωρών, όπως του Ηνωμένου Βασιλείου και της Γερμανίας.

    Σε κάθε περίπτωση, όπως σχολιάζουν επαγγελματίες της αγοράς που παρακολουθούν την συμπεριφορά της Autohellas, ότι η κίνηση της μετοχής είναι αμφίδρομη με την εξέλιξη του τουριστικού ρεύματος στη χώρα μας, που όμως, λόγω αύξησης των ενοικιάσεων αυτοκινήτων από τον ιδιωτικό τομέα, τείνει να διαφοροποιηθεί.

    Η εικόνα του πρώτου τριμήνου πάντως, είναι ενδεικτική για τη συνέχεια. Παρά τους χαμηλούς όγκους στη μετοχή, που είναι της τάξης των 6.000 τεμαχίων με κάποιες εξάρσεις ανά διαστήματα, τα κέρδη μετά από φόρους (ΕΑΤ) του Ομίλου για το πρώτο τρίμηνο 2021 ανήλθαν στα €4,5εκ. έναντι ζημιών €1,1 εκ. την αντίστοιχη περσινή περίοδο. Άνοδο παρουσίασε η δραστηριότητα από τις μισθώσεις αυτοκινήτων παρά το lockdown που διήρκεσε το lockdown και τα περιοριστικά μέτρα στην οικονομία. Σύμφωνα με την εταιρεία λοιπόν, ο κύκλος εργασιών από τη δραστηριότητα του Ομίλου στις μισθώσεις αυτοκινήτων στην Ελλάδα αυξήθηκε στο πρώτο τρίμηνο του 2021 κατά 5,9% και έφτασε τα €38,7εκ. από €36,6εκ. το 2020.

    Η δυναμική αυτή, στο αδύναμο για τον τουρισμό πρώτο τρίμηνο, προέρχεται κυρίως από τις μακροχρόνιες και μηνιαίες μισθώσεις, πάρα την κάμψη των βραχυπρόθεσμων μισθώσεων που συνδέονται άμεσα με τον τουρισμό και την μετακίνηση. Στήριξη σε ενοποιημένου επίπεδο κύκλου εργασιών υπήρξε και από την αποτελεσματικότητα στη διάθεση των μεταχειρισμένων αυτοκινήτων του στόλου. Αντίστοιχα και η δραστηριότητα που σχετίζεται με τις μισθώσεις αυτοκινήτων στο εξωτερικό είχε κύκλο εργασιών €14,3εκ., καταγράφοντας αύξηση κατά 18,1% για τους ίδιους λόγους.

    Διαβάστε επίσης

    Autohellas: Αύξηση 12,7% στον κύκλο εργασιών το α’ τρίμηνο



    ΣΧΟΛΙΑ