ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Γιατί έχουν κέφια JUMBO, AEM και Intralot, το τσακάλι της αγοράς, το ράλι της Metlen, η dream team του Πιερ, το «γκελ» του Άδωνι, οι νέες business του Δέτση, και η ιστορία μιας ερώτησης για τον Greg
Σε πώληση 4.762.100 μετοχών της Jumbo AEE, που αντιπροσωπεύουν το 3,5% των μετοχών και των δικαιωμάτων ψήφου στην εταιρεία προέβη την 16.06.2017 η μέτοχος εταιρεία “TANOCERIAN MARITIME S.A.” όπως ανακοίνωσε η εισηγμένη.
Κατά συνέπεια το ποσοστό της στο μετοχικό κεφάλαιο και στα δικαιώματα ψήφου μειώθηκε από 26,72% στο 23,22% και κατέχει πλέον άμεσα 31.589.966 μετοχές και δικαιώματα ψήφου, αναφέρει η εταιρεία σε σχετική ανακοίνωση.

Παράλληλα, η Jumbo γνωστοποίησε με διαφορετική ανακοίνωση ότι το αλλοδαπό Ίδρυμα “KARPATHIA FOUNDATION”, παρ’ ότι δεν κατέχει άμεσα μετοχές της εταιρείας, γνωστοποίησε ότι την 16.06.2017 το έμμεσο ποσοστό των δικαιωμάτων ψήφου στην εταιρία ήταν 23,22% μέσω του ελέγχου του συνόλου των μετοχών της μετόχου εταιρίας “TANOCERIAN MARITIME S.A.”. Σημειώνεται ότι το ποσοστό δικαιωμάτων ψήφου που κατείχε πριν από την κρίσιμη συναλλαγή ήταν 26,72%.
Τέλος, η Jumbo σε ξεχωριστή ανακοίνωση αναφέρει ότι ο Απόστολος-Ευάγγελος Βακάκης, Πρόεδρος Διοικητικού Συμβουλίου αυτής, παρ’ ότι ο ίδιος δεν κατέχει μετοχές της εταιρίας, γνωστοποίησε ότι στις 16.06.2017 κατείχε έμμεσα ποσοστό 23,22% των δικαιωμάτων ψήφου, μέσω του αλλοδαπού Ιδρύματος “KARPATHIA FOUNDATION”, το οποίο έχει τον έλεγχο της μετόχου εταιρίας “TANOCERIAN MARITIME S.A.”. Σημειώνεται ότι το ποσοστό δικαιωμάτων ψήφου που κατείχε πριν από την κρίσιμη συναλλαγή ήταν 26,72%.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Τοξικά ανθρωπάκια και haters σιωπήστε: Η Εθνική σας ξεπέρασε, ο Γιάννης, ο Σπανούλης και τ’ άλλα παιδιά σας απάντησαν
- Γιατί έκαναν ράλι τράπεζες και Aktor, το μεγάλο μυστικό της Intralot, o θρίαμβος Κούστα και δικηγόρων, τι λένε οι «σουπερμαρκετάδες» για το Holiday Inn, το ηθικό της Φραγγιά των Σπετσών, και η Βίσση, η ΕΛΠΙΔΑ και η D&A productions
- Καπετάν Παναγιώτης Τσάκος: Όπως με βοήθησαν και εμένα, έτσι θέλω να βοηθήσω τώρα τα νέα παιδιά να σταδιοδρομήσουν στη θάλασσα
- Ποιοι εργολάβοι διεκδικούν διαγωνισμούς ΣΔΙΤ ύψους 1,1 δισ. ευρώ
