Συνεντεύξεις

Παρή Αγγέλικα: Η Premium Wellness προσφέρει «εμπειρίες αυθεντικές»

Παρή Αγγέλικα: Η Premium Wellness προσφέρει «εμπειρίες αυθεντικές»

Παρή Αγγέλικα: Η Premium Wellness προσφέρει «εμπειρίες αυθεντικές»


Ένα ταξίδι σωματικό, πνευματικό, ολιστικό. Ιδρύοντας την Premium Wellness, η Παρή Αγγέλικα είχε όραμα να «δέσει» αυθεντικές εμπειρίες στην ελληνική φύση με τον σύγχρονο άνθρωπο, τις αυξημένες απαιτήσεις του. Όπως άλλωστε έμαθε και η ίδια εξ απαλών ονύχων μεγαλώνοντας με αθλητική παιδεία.

Η εταιρεία της δημιουργήθηκε το 2018, αφού απέκτησε το γιο της Φίλιππο -σήμερα δέκα ετών. Η συνάντηση πραγματοποιήθηκε μία ηλιόλουστη μέρα στο Ψυχικό, εκεί που παίζει το ποδόσφαιρό του. Η ανατροφή του γιου της αντί να την καθυστερήσει, την εμπλούτισε με ακόμη μεγαλύτερη ώθηση και κίνητρο. Αν ισχύει το αγγλοσαξονικό ρητό, ότι η επιτυχία ανήκει σε όποιον φτάσει πρώτος, η Παρή Αγγέλικα «κλείδωσε» τη δική της.

«Όραμά μας είναι η Ελλάδα μας να αναδειχθεί ως μοναδικός προορισμός ευεξίας δημιουργώντας προγράμματα ταξιδιών με αυθεντικές εμπειρίες δώδεκα μήνες τον χρόνο», παρατηρεί η ίδια.

Εξάλλου ακόμη και μέσα στην κρίση είχαν αρχίσει να δημιουργούνται υψηλού επιπέδου ξενοδοχεία και βίλες προσελκύοντας απαιτητικούς και πολυταξιδεμένους πελάτες. Αναζητούσαν ιδιαίτερες δραστηριότητες κατά τη διάρκεια του ταξιδιού τους. «Έτσι και γεννήθηκε η ιδέα να απευθυνθώ στον ξενοδοχειακό κλάδο και να δημιουργήσουμε πακέτα διακοπών με εμπειρίες ευεξίας».

Μια μπουτίκ ευεξίας

Πώς απευθύνεται κανείς σε μία βίλα, στην trekking hellas, στο ταξιδιωτικό γραφείο για την οργάνωση του ταξιδιού του; Ψηφίδες όλων των παραπάνω εμπεριέχει και η Premium Wellness. Εστιάζοντας ωστόσο στον τομέα της ευεξίας για κλειστούς κύκλους πελατών, προσεγγίζοντας τα υψίπεδα της ποιότητας.

Και ως μπουτίκ σύστημα (boutique agency). Όπως εξηγεί η Παρή Αγγέλικα, «η Premium Wellness δημιουργεί υψηλής αξίας εμπειρίες και υπηρεσίες στον τομέα της ευεξίας της ευζωίας σε ιδιώτες (B2C) και εταιρίες (B2Β)».

Η φιλοσοφία της «βασίζεται σε ολιστική, 360 προσέγγιση που ονομάζουμε Tr3loGy και αποτελείται από 3 πυλώνες – Kinesis, Threspis & Noesis». Τριλογία, δηλαδή, τριών θεμελιωδών συστατικών -κίνηση, διατροφή, πνεύμα…

Όλα αυτά βέβαια με σταθερές συνεργασίες και διαπρεπείς επαγγελματίες στον τομέα υγείας και ευεξίας. Κατέχουν διεθνείς πιστοποιήσεις και εμπειρία σε μεγάλες διοργανώσεις.

Από οικογενειακές δραστηριότητες (γιόγκα και πεζοπορία) στο Elatos Resort, τις yoga και wine διακοπές στις Dexamenes έως τις ανδρικές περιπέτειες στο Άγιο Όρος, το camp στο Μαίναλο με διανυκτερεύσεις σε σκηνές και άλλου τύπου εμπειρίες στη Μύκονο… Οι ιδέες της Παρή Αγγέλικα έχουν ενθουσιάσει τους αφισιονάδος των ταξιδιών με έξτρα όφελος.

@carv

Αλλαγή σελίδας

Ούριος άνεμος φυσάει στα πανιά της… Τα σύνορα ανοίγουν, ο κόσμος διψάει για νέες εμπειρίες υγείας. Η υγειονομική κρίση άλλαξε συθέμελα τη νοοτροπία του σύγχρονου ανθρώπου σε όλο τον πλανήτη.

«Η ευεξία θα αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι ενός ταξιδιού. Εξάλλου, αυτός είναι και ο λόγος που ταξιδεύουμε», επισημαίνει η Παρή.

«Θέλουμε να κάνουμε ένα διάλειμμα από την καθημερινότητα και τις υποχρεώσεις, θέλουμε να εμπειραθούμε νέα πράγματα και να επιστρέψουμε γεμάτοι ενέργεια στην καθημερινότητα. Η ευεξία αποτελεί πλέον προτεραιότητα των ξενοδοχείων, δεν είναι αρκετό ένα καλό σπα. Ο ταξιδιώτης αναζητά εμπειρίες αυθεντικές στον τόπο που επισκέπτεται καθώς και μία ολιστική 360 προσέγγιση για την ευεξία του. Οι ειδικοί διακρίνουν μία πολύ μεγάλη τάση των ανθρώπων παγκοσμίως να έχουν βάλει ως πρώτη προτεραιότητα την υγεία τους, τόσο σωματική όσο και ψυχική».

Μετά την πανδημία, ο κόσμος θαρρείς άλλαξε σελίδα.

Εταιρικό bonding

Με σκεπτικό πιονιέρου, η Παρή Αγγέλικα είχε εξαρχής επεκταθεί στον τομέα της Ευεξίας Εργαζομένων. Πρόκειται για την αιχμή του δόρατος στις διεθνείς εταιρικές τάσεις.

Για την ακρίβεια, διαχειρίζεται χώρους ευεξίας μέσα σε εταιρικά κτίρια ή συγκροτήματα (εφαρμόζοντας, βέβαια, διεθνή πρωτόκολλα υπηρεσιών). «Έχουμε δημιουργήσει ένα μοντέλο Εταιρικού Γυμναστηρίου που συνδυάζει την άσκηση με την τεχνολογία και έχουμε συνεχή παρακολούθηση των επιδόσεων και της εξέλιξης των συμμετεχόντων».

Έτσι, οι αλλαγές που επίκεινται στον επαγγελματικό τομέα, τη βρίσκουν ένα βήμα μπροστά. Είχε ήδη διακρίνει τις άμεσες επιπτώσεις της εξ αποστάσεως εργασίας για τις επιχειρήσεις και τους εργαζομένους τους.

Εταιρικό bonding

Μετά την πανδημία, η μορφή της εργασίας στο γραφείο αλλάζει. Το τοπίο παραμένει ρευστό. Οι Financial Times βολιδοσκοπούν διαρκώς για το μέλλον του οκτάωρου, της εργάσιμης εβδομάδας…

«Ναι είναι αλήθεια αυτό», σπεύδει να παρατηρήσει.

«Οι εταιρίες φαίνεται να υιοθετούν το μοντέλο ευέλικτης εργασίας με κάποιες ημέρες δια ζώσης και τις υπόλοιπες με τηλεργασία. Αυτό θα αναδείξει μία ανάγκη των εταιριών για το bonding των ομάδων τους καθώς πολλές φορές στην συνεργασία θα παρεμβάλλεται μία οθόνη. Προγράμματα ευεξίας είτε μέσα στην εταιρία είτε σε εξωτερικούς χώρους μπορούν να συμβάλουν στο δέσιμο της ομάδας και στην καλύτερη επικοινωνία και συνεργασία μέσα από διασκεδαστικές δραστηριότητες και εμπειρίες».

Ευτυχής ο εργαζόμενος, ευτυχής η εταιρεία

Βρίσκεται σε θέση στρατηγική ώστε να μπορεί να διαπιστώσει έγκυρα ότι το πάλαι ποτέ αίτημα πολυτελείας (και η επαναλαμβανόμενη επωδός σε εγχειρίδια μάνατζμεντ), αποτελεί σήμερα όλο και περισσότερο καθιερωμένη πρακτική. Η ευεξία των εργαζομένων συμβάλλει στη βέλτιστη απόδοσή τους και οι επιχειρήσεις φαίνεται να το έχουν αντιληφθεί πλήρως.

«Βλέπουμε στην αγορά μία μεγάλη τάση να προσφέρουν οι εταιρείες καλύτερες συνθήκες γραφειακών χώρων στους εργαζόμενούς τους. Να ενσωματώνουν χώρους ευεξίας στις εγκαταστάσεις τους. Προσφέρουν καθημερινά τη δυνατότητα σε όλους να συμμετέχουν σε προγράμματα σύμφωνα με τους στόχους τους και προάγουν έμπρακτα μία κουλτούρα ευεξίας στους ανθρώπους τους», καταλήγει εκείνη.

Ο μέσος Έλληνας

Υπάρχει βέβαια η αντίληψη ότι το «wellness» σχετίζεται περισσότερο με ανθρώπους οικονομικά εύρωστους -τουλάχιστον με την αγγλοσαξονική ορολογία του. Διότι όπως ορθά διευκρινίζει η Παρή Αγγέλικα, «ένας περίπατος στη φύση, ένα πικ νικ, τρέξιμο δίπλα στην θάλασσα, κολύμπι, είναι δραστηριότητες που συμβάλλουν τα μέγιστα στην ευεξία και ευζωία ενός ανθρώπου. Η Ελλάδα με το κλίμα που έχει είναι από μόνη της ένα Wellness Retreat, ένας προορισμός ευεξίας. Όλα τα παραπάνω μας τα προσφέρει χωρίς κόστος».

Όμως, παρότι ο μέσος Ευρωπαίος ενσωματώνει την ευζωία στην καθημερινότητά του, η ίδια κουλτούρα διακρίνει άραγε τον μέσο Έλληνα και Ελληνίδα;

«Η αλήθεια είναι ότι πριν την πανδημία η ευεξία θεωρούταν στη χώρα μας προνόμιο των λίγων που είχαν την δυνατότητα να έχουν συνδρομή σε ένα γυμναστήριο ή και έναν προσωπικό γυμναστή. Η εποχή που διανύσαμε όμως μας δίδαξε ότι η Υγεία μας είναι προτεραιότητα και δεν υπάρχουν δικαιολογίες. Θεωρώ ότι όλοι οι Έλληνες έχουν ενεργοποιηθεί προς έναν πιο υγιή τρόπο ζωής με μεγαλύτερη κινητικότητα, καλύτερη διατροφή και εστίαση στην ισορροπία».

 

Μητέρα επιχειρηματίας

Την ώρα της συζήτησης ανακύπτει η εξής απορία: Ποιο «μάντρα» ακολουθεί στην προσωπική της ζωή; Διότι η καθημερινότητα μιας μητέρας επιχειρηματία φαντάζει ιδιαίτερα πιεσμένη.

«Η αλήθεια είναι ότι κάνει καθημερινό αγώνα με τον χρόνο. Χρειάζεται να ανταπεξέρχεται σε υψηλό επίπεδο σε δύο ρόλους. Να τηρεί τις υποχρεώσεις της τόσο απέναντι στην οικογένειά της όσο και στην επαγγελματική της οικογένεια που είναι οι εργαζόμενοι και οι πελάτες».

Και συμπληρώνει: «Αυτό που βοηθάει εμένα στο να βρίσκομαι σε ισορροπία είναι το πρωινό μου ritual που περιλαμβάνει χρόνο για τον εαυτό μου με άσκηση, ένα θρεπτικό πρωινό και επαφή με τον εαυτό μου και τους στόχους μου. Προσπαθώ να ξεκινώ την ημέρα μου με διαύγεια για το τί θέλω να πετύχω μέχρι το βράδυ με τον καλύτερο δυνατό τρόπο».

Η ειλικρίνεια των σχέσεων

Λέγεται ότι οι καλοί γονείς είναι οι χαρούμενοι γονείς («good parents are the happy ones»): «Πιστεύω πολύ στην ειλικρίνεια των σχέσεων και επειδή δεν είναι απόλυτα εφικτό να είμαστε συνεχώς χαρούμενοι συζητώ με τον γιο μου», αντιπροτείνει εκείνη.

«Αν είμαι κουρασμένη ή κακόκεφη του το εξηγώ ώστε και εκείνος τόσο να μάθει να σέβεται τις ανάγκες των άλλων ανθρώπων και του εαυτού του αλλά και να μην έχει προσδοκίες την συγκεκριμένη χρονική στιγμή. Για να μπορώ γενικότερα να είμαι σε ισορροπία εσωτερική ώστε να προσφέρω χαρούμενες στιγμές στο παιδί μου αυτό που κάνω είναι να δίνω καθημερινά χώρο στον εαυτό μου και στις ανάγκες του. Εκτός από μητέρα είμαι και μία γυναίκα που γυμνάζεται, ταξιδεύει, έχει κοινωνική ζωή και εργασία. Η ισορροπία του ενός κάνει καλό στην ισορροπία του άλλου».

Γυναίκες, άντρες, παιδιά

Αλλάζουν οι αντιλήψεις για την ευζωία στους άνδρες και στις γυναίκες; Αφού αντανακλούν (μικροσκοπικά) την ευρύτερη κοσμοθεωρία τους: «Ναι, οι άνδρες αναζητούν περισσότερο την εκτόνωση και γι αυτό επιλέγουν σπορ ή δραστηριότητες μεγάλης έντασης. Αντίθετα οι γυναίκες αναζητούν ισορροπία και ηρεμία και επιλέγουν προγράμματα όπως pilates, yoga, διαλογισμός. Ένας συνδυασμός όλων είναι η καλύτερη επιλογή και για τα δύο φύλα».

Βλέποντας το Φίλιππο να παίζει ποδόσφαιρο, αναλογίζεται κανείς τις αξίες της νέας γενιάς: «Τα παιδιά θαυμάζουν και ακολουθούν τους γονείς τους. Έχουμε την ευκαιρία να προσφέρουμε ωραία πρότυπα στα παιδιά μας. Όλα τα αθλήματα έχουν οφέλη για τα παιδιά, είναι σημαντικό να δοκιμάσουν και να έχουν αρκετά ερεθίσματα ώστε μόνα τους να επιλέξουν τί είναι αυτό που τους ταιριάζει και τους ευχαριστεί. Θεωρώ υψίστης σημασίας να διδάξουμε στα παιδιά την αξία της άσκησης και της ευζωίας για την μετέπειτα ισορροπία στην ζωή τους».

Σας αρέσει που γίνατε επιχειρηματίας; «Είναι η καλύτερη επιλογή που έχω κάνει επαγγελματικά, παρά τις δυσκολίες και το στρες κατά περιόδους. Η ελευθερία της δημιουργίας που νιώθω είναι ανεκτίμητη. Η επιχειρηματικότητα με βοηθά σε προσωπικό επίπεδο να αναπτύσσομαι, να υπερβαίνω τον εαυτό μου, να εξελλίσω τις ικανότητες μου και να έχω το αίσθημα ότι αφήνω ένα μικρό αποτύπωμα στον τομέα μου μέσα από τις υπηρεσίες και τις εμπειρίες που δημιουργούμε στην Premium Wellness».

Διαβάστε επίσης: Όλγα Κουνάρη, Κάλλη Πολέμη: Εμφυσούν ευζωία στη Μαθαίνω Διατροφή

Ακολουθήστε το mononews.gr στο Google News για την πιο ξεχωριστή ενημέρωση



ΣΧΟΛΙΑ