ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Έφτασαν τα 4,1 εκατομμύρια οι τουρίστες το πρώτο 4μηνο – Πάνω από 17% η αύξηση στις εισπράξεις – MononewsTV
Μια στροφή στον καταναλωτή πραγματοποιεί η ΔΕΗ, υλοποιώντας τη στρατηγική της για ολοκληρωμένη πελατοκεντρική προσέγγιση, με ενεργειακά προϊόντα και υπηρεσίες με άμεσο στόχο τη βελτίωση της σχέσης της με τους πελάτες της και μεσοπρόθεσμο να κεφαλαιοποιήσει την πρόσβαση που διαθέτει σε 6 εκατ. καταναλωτές.
Στο πλαίσιο αυτό η ΔΕΗ θα μεταμορφώσει τα 112 σημεία της σε όλη την Ελλάδα, σε σύγχρονα καταστήματα που θα πωλούν και προϊόντα τεχνολογίας για το σπίτι και θα προσθέσει και pop up stores, δηλαδή μικρότερα καταστήματα με συγκεκριμένες υπηρεσίες και προϊόντα σε εμπορικά κέντρα, όπως αυτά που έγιναν ήδη στο Golden Hall και το Mediterranean Cosmos στη Θεσσαλονίκη.
Μην ξεχάσεις να κάνεις subscribe στο επίσημο κανάλι μας στο YouTube! ? https://bit.ly/3de5Kl9
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Η φθορά ως πολυτέλεια: Η νέα αφήγηση του Daniel Arsham για την Tiffany & Co.
- Τα σαγηνευτικά μερίσματα (ΓΕΚ κ.λπ.), ποιος εξπέρ αγοράζει ΕΛΠΕ, γιατί «σφάζονται» Σταθόπουλος – Σόλακ, ο κος Πόρτας ώχετο απιών, το νέο deal των Λαιμών, η υπόσχεση του Στάσση, το sprint Εξάρχου και οι Coustas στο Capri
- Στάσσης: Πώς θα γίνει η ΔΕΗ ισχυρός περιφερειακός πρωταγωνιστής στην ενέργεια και την τεχνολογία
- Όταν το ρίσκο έπαψε να φοβίζει και ο άνθρωπος πέρασε στο περιθώριο της ιστορίας
