• Ναυτιλία

    Έλληνες εφοπλιστές: Οι τελευταίες κινήσεις στη second hand αγορά, λίγο πριν εκπνεύσει το 2020

    (επάνω)Γ. Αγγελικούσης, Θ. Βενιάμης, Π. Παππάς (κάτω) Γ. Γιουρούκος, Φ. Εμπειρίκος, Αρ. Πίττας


    Έντονη δραστηριότητα εμφανίζουν οι Έλληνες εφοπλιστές στη second hand αγορά πλοίων, καθώς πλησιάζουμε στο τέλος του έτους.

    Σύμφωνα με ναυλομεσιτικές εταιρείες, η προσφορά είναι μεγάλη και αρκετές ναυτιλιακές ελληνικών συμφερόντων σπεύδουν να εκμεταλλευτούν τις ευκαιρίες που εντοπίζουν.

    Στο εβδομαδιαίο της report, η Allied Shipbroking αναφέρει ότι το χωρητικότητας 207,991 dwt capesize Netadola που κατασκευάστηκε το 2017 και είναι εξοπλισμένο με scrubber, πουλήθηκε στην Maran Dry του εφοπλιστή Γιάννη Αγγελικούση, έναντι 38,2 εκατ. δολαρίων. Η τιμή του θεωρείται συμφέρουσα, δεδομένου ότι σύμφωνα με την VesselsValue η αξία του συγκεκριμένου πλοίου εκτιμάται στα 40,49 εκατ. δολάρια.

    Το Netadola ανήκει στη ναυτιλιακή Cardiff του εφοπλιστή Γιώργου Οικονόμου. 

    Παράλληλα, ο κ. Οικονόμου πούλησε και το χωρητικότητας 208,826 dwt bulker Xanadu, κατασκευασμένο επίσης το 2017, με τις ίδιες προδιαγραφές και στην ίδια τιμή των 38,2 εκατ. δολαρίων, στην JP Morgan.

    Σύμφωνα με την Banchero Costa, η ναυτιλιακή Golden Union, συμφερόντων του εφοπλιστή Θεόδωρου Βενιάμηεξαγόρασε το χωρητικότητας 206,000 dwt capesize MG Courage κατασκευής 2007, στην τιμή των 14,65 εκατ. δολαρίων. Η VesselsValue αποτιμά την αξία του συγκεκριμένου bulker στα 15,79 εκατ. δολάρια.

    Mε βάση τα στοιχεία της VesselsValue, το Panamax Silvia, χωρητικότητας 4,132 TEU, που κατασκευάστηκε το 2004 στο ναυπηγείο Hyundai Heavy Industries, πουλήθηκε στην Technomar Shipping, συμφερόντων του εφοπλιστή Γιώργου Γιουρούκου, στην τιμή των 12 εκατ. δολαρίων. Η αξία του εκτιμάται στα 9,19 εκατ. δολάρια.

    Στο εβδομαδιαίο της report η Intermodal αναφέρει ότι η ναυτιλιακή Eurobulk, συμφερόντων του εφοπλιστή Αριστείδη Πίττα εξαγόρασε το χωρητικότητας 57,592 dwt supramax Densa Cougar, που κατασκευάστηκε το 2012 σε ναυπηγείο της Νοτίου Κορέας, στην τιμή των 10,2 εκατ. δολαρίων.

    Σύμφωνα με την Allied Shipbroking, η ναυτιλιακή Aeolos Management, του εφοπλιστή  Φίλιππου Εμπειρίκου, απέκτησε το χωρητικότητας 318.000 dwt τάνκερ VLCC, Hua San (κατασκευής 2008) στην τιμή των 29,5 εκατ. δολαρίων. Το πλοίο ανήκε στο στόλο της Xihe Holdings και πουλήθηκε σε πλειστηριασμό.

    Η Intermodal αναφέρει στο εβδομαδιαίο της report ότι η ελληνικών συμφερόντων ναυτιλιακή GS Maritime, εξαγόρασε το χωρητικότητας 32.077 dwt handy Union Anton, κατασκευής 2010, στην τιμή των 8,2 εκατ. δολαρίων.

    Στην εξαγορά τριών φορτηγών πλοίων capesize από την E.R. Capital Holding, προχώρησε η ναυτιλιακή Star Bulk, συμφερόντων του εφοπλιστή Πέτρου Παππά, ασκώντας την option προηγούμενης συμφωνίας που είχε συνάψει με τη γερμανική εταιρεία το 2018.

    Πρόκειται για τα χωρητικότητας 180.000 dwt  ER Bayonne, ER Borneo and ER Buenos Aires (όλα κατασκευής 2010), τα οποία είναι εξοπλισμένα με scrubbers. Τα πλοία θα παραδοθούν στη ναυτιλιακή στις αρχές Φεβρουαρίου 2021.

    Πόλυς Χατζηιωάννου: Η Safe Bulkers συνεχίζει το πρόγραμμα ανανέωσης του στόλου της

    Ποια είναι η αξία των ναυπηγείων Σκαραμαγκά

    Δημήτρης Φαφαλιός και Σπύρος Ταράσης παραμένουν στο πηδάλιο της Intercargo

    Ακολουθήστε το mononews.gr στο Google News για την πιο ξεχωριστή ενημέρωση



    ΣΧΟΛΙΑ