ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Η ανάπτυξη και η διαθεσιμότητα ενός εμβολίου μπορεί να βελτιώσει τις προοπτικές για την τουριστική βιομηχανία που έχει υποστεί πλήγμα, αλλά δεν αναμένεται να πείσει τους καταναλωτές να δαπανήσουν περισσότερα χρήματα βραχυπρόθεσμα, σύμφωνα με έρευνα που δημοσιεύθηκε σήμερα.
Στο πλαίσιο της δημοσκόπησης της ερευνητικής ομάδας Dynata, πάνω από 5.000 άνθρωποι στη Γερμανία, τη Γαλλία, τη Βρετανία, τις ΗΠΑ και την Αυστραλία ρωτήθηκαν πώς θα άλλαζαν τη συμπεριφορά τους μόλις γίνει ευρέως διαθέσιμο ένα εμβόλιο κατά της COVID-19.
Οι περισσότεροι συμμετέχοντες δήλωσαν ότι ανυπομονούν να επισκεφθούν φίλους ή συγγενείς και πάλι (61%) και να βγαίνουν περισσότερο έξω από το σπίτι (53%), σύμφωνα με την έρευνα.
Στη Γερμανία και τη Βρετανία, σχεδόν οι μισοί από τους συμμετέχοντες δήλωσαν ότι ανυπομονούν να πάνε και πάλι διακοπές στο εξωτερικό.
Συνολικά, ένας στους δύο ερωτηθέντες ανυπομονεί να μην είναι πλέον υποχρεωτική η χρήση μάσκας. Αλλά μόνο το 12% δήλωσε ότι ανυπομονεί να δαπανήσει περισσότερα χρήματα και να επικεντρωθεί λιγότερο στην αποταμίευση, σύμφωνα με τα ευρήματα της έρευνας.
Κατά το πρώτο κύμα της πανδημίας του κορονοϊού την άνοιξη, το ποσοστό αποταμιεύσεων στη Γερμανία, για παράδειγμα, διπλασιάστηκε στο 20% καθώς πολλοί καταναλωτές αναγκάστηκαν να παραμείνουν στο σπίτι τους και τα καταστήματα έμειναν κλειστά.
Διαβάστε ακόμη:
Νέες ελπίδες: Στο 94,5% η αποτελεσματικότητα του εμβολίου της Moderna
Διευθυντής ΜΕΘ «Παπανικολάου»: Αυτή τη στιγμή είμαστε σε πόλεμο-Κάθε μισή ώρα χάνουμε έναν άνθρωπο
Ακολουθήστε το mononews.gr στο Google News για την πιο ξεχωριστή ενημέρωση
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Credit Agricole: Έτοιμη να πληρώσει €88 εκατ. για υπόθεση αποφυγής φόρου μερισμάτων στη Γαλλία
- Οι «Ημέρες Καριέρας» της ΔΥΠΑ επιστρέφουν στη Θεσσαλονίκη – 100 επιχειρήσεις προσφέρουν πάνω από 3.000 θέσεις εργασίας
- Χωρίς αλλαγές το μόνιμο επίδομα των 250 ευρώ για τους συνταξιούχους – Τι ισχύει για τα κριτήρια
- Αυξήσεις έως 200 ευρώ στους ένστολους – Αναμόρφωση μισθολογίου από τον Οκτώβριο
