ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Το θρίλερ με την Intralot και η αλήθεια για τα κέρδη του 2026, ποιες εταιρείες θα κατέβουν στον διαγωνισμό για τη σίτιση, η επιτυχία της Νίκης, οι νέες business του Λιάκου, τι έλεγε η Κίμπι στον Αργυρό στο FaceTime, και 2 quiz για τον ξυπόλυτο που φλερτάρει τη διάσημη και την κοινή πρόσκληση σε πάρτι με black tie
Μια νέα σειρά ψηφιακών υπηρεσιών, που μειώνει στο ελάχιστο τους χρόνους εξυπηρέτησης των πελατών και παρέχει επιπλέον επίπεδα ασφάλειας και διαφάνειας, παρουσιάζει την κατάλληλη στιγμή στην ελληνική αγορά η Autohellas-Hertz.
Λαμβάνοντας υπ’ όψιν τις αυξανόμενες ανάγκες της εποχής, η εταιρεία υιοθετεί τη χρήση σύγχρονων τεχνολογιών και, αυτοματοποιώντας τις διαδικασίες, διαφοροποιεί τον τρόπο εξυπηρέτησης και αναβαθμίζει την εμπειρία που προσφέρει στους πελάτες της. Συγχρόνως, στρέφεται σε μια φιλικότερη προς το περιβάλλον προσέγγιση, μειώνοντας συνολικά το αποτύπωμά της.
Αναλυτικότερα, σύμφωνα με τις νέες διαδικασίες που εφαρμόζει η Autohellas-Hertz τους τελευταίους τρείς μήνες, οι πελάτες υπογράφουν πλέον ηλεκτρονικά, με μία και μόνο υπογραφή, στο τερματικό αφής, ενώ όλες οι πληροφορίες και η χρέωση κάρτας μεταφέρονται αυτόματα στο ηλεκτρονικό τους συμβόλαιο. Επιπλέον, μπορούν, βλέποντας την ηλεκτρονική σύνοψη του μισθωτηρίου συμβολαίου, να επωφεληθούν από τις έξτρα υπηρεσίες που προσφέρει η εταιρεία και, βάσει των προσωπικών τους προτιμήσεων, να βελτιώσουν τη συνολική εμπειρία του ταξιδιού τους. Η διαδικασία πληρωμής ολοκληρώνεται ανέπαφα, ενώ με αυτό τον τρόπο αποφεύγεται η ανταλλαγή χρεωστικών και πιστωτικών καρτών. Το ηλεκτρονικό συμβόλαιο αλλά και το τιμολόγιο δημιουργούνται αυτόματα και ο πελάτης τα λαμβάνει, μέσω email, στο ηλεκτρονικό του ταχυδρομείο.
Οι παραπάνω υπηρεσίες σε συνδυασμό με την υπηρεσία Online Check-In αναβαθμίζουν τη συνολική εμπειρία, επιταχύνοντας το χρόνο ολοκλήρωσης της ενοικίασης αυτοκινήτου, καθώς οι πελάτες μπορούν να παραλάβουν το ενοικιαζόμενο όχημα μέσα σε λίγα λεπτά από την έναρξη της διαδικασίας.
Ο κ. Δημήτρης Μαγγιώρος, Αναπληρωτής Γενικός Διευθυντής Autohellas-Hertz δήλωσε σχετικά: «Αξιοποιώντας πλήρως τις δυνατότητες της τεχνολογίας, σχεδιάζουμε και προσφέρουμε νέα προϊόντα και ψηφιακές υπηρεσίες, με γνώμονα την εξυπηρέτηση των πελατών μας με ταχύτητα και ασφάλεια. Μέσα από τη διαδικασία ηλεκτρονικής υπογραφής αλλά και την υπηρεσία του Online Check–In, που ήδη προσφέρουμε, ενισχύουμε σημαντικά το σύνολο της προϊοντικής μας πρότασης ενώ ταυτόχρονα, ανταποκρινόμαστε στην ανάγκη για άμεσες και ανέπαφες διαδικασίες, που σήμερα είναι πιο επιτακτική από ποτέ».
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Κεφαλογιάννη: Ο τουρισμός είναι γέφυρα φιλίας ανάμεσα σε Ελλάδα και Τουρκία
- Χαρακόπουλος: Έκκληση στους αγρότες να μη χάνουν το δίκιο τους με ακραίες συμπεριφορές
- Μητσοτάκης: To Wrapped αλά… Spotify με τον απολογισμό του 2025
- Επέτειος Γρηγορόπουλου: Σε εξέλιξη κυκλοφοριακές ρυθμίσεις στο κέντρο της Αθήνας – 33 προσαγωγές