ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Γεύσεις και Μνήμες από την Άντζελα Γκερέκου, το dinner στην οικία Τσάκου-Κριθαριώτη, το party του StyleCycle στο ΕΜΣΤ, The Pop Up Project καλοκαιρινό event, «Il Giardino Segreto» στο ATRIUM
Την παρουσίαση γνωριμίας με την καμπάνια του ΕΟΤ που χρηματοδοτήθηκε με δύο εκατομμύρια ευρώ από το υπουργείο Μετανάστευσης και Ασύλου για τα νησιά της Κω, της Χίου, της Λέρου, της Λέσβου και της Σάμου παρακολούθησαν σήμερα οι υπουργοί Μετανάστευσης και Ασύλου, Νότης Μηταράκης και Τουρισμού, Χάρης Θεοχάρης.
Στην παρουσίαση πήραν μέρος η πρόεδρος του ΕΟΤ, Άντζελα Γκερέκου και ο γενικός γραμματέας του ΕΟΤ, Δημήτρης Φραγκάκης, ενώ την παρακολούθησε από το νησί της Λέρου και ο υφυπουργός Τουρισμού, Μάνος Kόνσολας. Στην παρουσίαση συμμετείχαν επίσης με τηλεδιάσκεψη και οι δήμαρχοι των πέντε νησιών. Όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση του υπουργείου Μετανάστευσης, η καμπάνια συνδυάζει τα ξεχωριστά αφηγήματα των νησιών, με πέντε περιοχές βιωματικής τουριστικής εμπειρίας, και επιδιώκει την ανάδειξη της πολυμορφίας, δίνοντας παράλληλα έμφαση στην εμπειρία.
Το κάθε νησί έχει να προσφέρει ένα μεγάλο πλούτο διαφορετικών προτάσεων και επιλογών, που καλύπτουν όλα τα γούστα και τις θεματικές περιοχές που αφορούν σε ένα σύγχρονο ταξιδιώτη: η Λέσβος συνδέεται με την παράδοση, η Χίος με την εξερεύνηση, η Σάμος με τη φύση και με το φως, η Κως με την ιστορία και η Λέρος με το απέραντο γαλάζιο. Η επικοινωνία της καμπάνιας του ΕΟΤ στοχεύει στην ενίσχυση της εικόνας των νησιών αυτών τόσο στο εσωτερικό όσο και στο εξωτερικό.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Χατζηδάκης: Η κυβέρνηση θα κριθεί από το σύνολο του έργου της και όχι μόνο από τον ΟΠΕΚΕΠΕ
- ΑΔΜΗΕ: Παρουσιάστηκε στις Ρυθμιστικές Αρχές του Ισραήλ και της Κύπρου η μελέτη κόστους – οφέλους του GSI
- Intralot: Προσωρινή Αναστολή διαπραγμάτευσης μετά από αίτημα της Επιτροπής Κεφαλαιαγοράς
- Αγγελική Φράγκου: Έκδοση ομολόγου ύψους 400 εκατ. δολαρίων για την Navios South American Logistics
