Για να μας βλέπεις πιο συχνά στα αποτελέσματα αναζήτησης Add mononews.gr on Google

Την αιφνίδια αποχώρηση του Νίκου Οικονομόπουλου εν μέσω σεζόν από το Κέντρο Αθηνών, όπου εμφανιζόταν τα τελευταία τρία χρόνια, σχολίασε ο Αντύπας.

Ο γνωστός τραγουδιστής δήλωσε σε δημοσιογράφους, το βράδυ της Δευτέρας:

«Ποτέ δεν έφυγα από μαγαζί. Εγώ με αγκαλιές αρχίζω και με αγκαλιές τελειώνω. Ποτέ! Ούτε ταμπέλες που έλεγαν, εγώ δεν είχα τέτοια προβλήματα. Δεν ξέρω γιατί τα νέα παιδιά το κάνουν αυτό.

Τους συμβουλεύω να έχουν υπομονή και να δουν την πραγματικότητα, γιατί έτσι όπως γίνεται η δουλειά έχουν απομυθοποιηθεί τα πάντα και είναι κακό αυτό».

Μάλιστα, ο Αντύπας τόνισε ότι: «πρέπει να προσέξουν και να είναι χαμηλών τόνων όλοι».

Δείτε το βίντεο:

https://www.youtube.com/watch?v=r4ukz4y13MA&