ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Τι και εάν τα Χριστούγεννα χτυπούν δειλά δειλά την πόρτα μας, φέρνοντας στο νου ζεστά πολύχρωμα πουλόβερ… Το σουηδικό brand H&M έχει βαλθεί να φέρει από τώρα την… Άνοιξη «κολάζοντας» τους πιστούς της μόδας με τη νέα συνεργασία του με την Κολομβιανή σχεδιάστρια Johanna Ortiz.
Από την συλλογή Johanna Ortiz x H&M κυκλοφόρησαν μόνο τέσσερα φορέματα, οι τιμές των οποίων ξεκινούν από τα 39.99 και φτάνουν τα 59.99 ευρώ, ενώ ολόκληρη η συνεργασία θα λανσαριστεί το Μάρτιο. Η συνεργασία της Ortiz με το H&M, φέρνει άρωμα από την Λατινική Αμερική, με χρώματα όπως το ζεστό κίτρινο, το dusty ροζ, το σκούρο πράσινο, το καφέ αλλά και το κοραλί, ενώ χαρίζουν στην κολεξιόν διαχρονικό και seasonless χαρακτήρα. Αυτά τα «ανοιξιάτικα» φορέματα μπορούν να συνδυαστούν, πάντως, και με τα κατάλληλα χειμωνιάτικα αξεσουάρ όπως μπότες, ζιβάγκο και chunky ζακέτες, μετατρέποντας τα στην πιο χαρούμενη προσθήκη στην γκαρνταρόμπα αυτή την εποχή.
«Όλα τα μοτίβα έχουν προκύψει από το πάθος που έχω για τα λουλούδια, τους φοίνικες και τα όμορφα χρώματα και είμαι πολύ τυχερή γιατί τα βλέπω όλα από το παράθυρό μου μόλις ξυπνάω, στο σπίτι μου στο Cali στην Κολομβία» αναφέρει η σχεδιάστρια Ortiz. «H επιρροή της Λατινικής Αμερικής είναι κάτι που φαίνεται σε όλα τα σχέδια των συλλογών Johanna Ortiz, οπότε είμαι πολύ ενθουσιασμένη που ακόμα περισσότερες γυναίκες θα έχουν στη ντουλάπα τους ένα μικρό κομμάτι από την Κολομβία, χάρη στη συλλογή Johanna Ortiz x H&M» συμπλήρωσε η ίδια.
Η Maria Östblom, head of womenswear design της H&M, συνεργάστηκε πολύ στενά με την Ortiz όλο αυτό το διάστημα. «Είμαστε ενθουσιασμένοι που αυτή η συλλογή υμνεί την πλούσια ιστορία της Κολομβίας και που θα φέρουμε τον signature ενθουσιασμό της Johanna, που αποτυπώνεται στα σχέδιά της, στους πελάτες της H&M» ανάφερε η ίδια.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Σούπερ μάρκετ: Τζίρος 3,27 δισ. ευρώ στο τρίμηνο – Επιστροφή στο ζύγι, ψαλίδι στις προσφορές
- Επιστροφές φόρων με διαδικασίες… fast track – Μέσα σε 7 ημέρες πληρώνονται όσοι έχουν πιστωτικό εκκαθαριστικό
- Φάρμακα για την παχυσαρκία: «Πόλεμος» Novo Nordisk – Φαρμασέρβ Lilly
- Aνεβάζει στροφές ο Πάρης Κυριακόπουλος (Μοτοδυναμική) με την ΕV-Porsche του
