ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Σταδιακή βελτίωση παρουσιάζει η κατάσταση της υγείας του νεογνού, που εντόπισαν κάτοικοι εγκαταλελειμμένο και τυλιγμένο σε κουβέρτα μπροστά σε είσοδο πολυκατοικίας στη Θεσσαλονίκη, χθες το μεσημέρι, σύμφωνα με όσα δήλωσε στο Αθηναϊκό και Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων η διοικήτρια του Ιπποκράτειου Νοσοκομείου, Βασιλική Παπαχριστοδούλου.
Το κοριτσάκι διεκομίσθη στο νοσοκομείο με υποθερμία, όπως επισήμανε η κ. Παπαχριστοδούλου και παραμένει νοσηλευόμενο για προληπτικούς λόγους σε θερμοκοιτίδα στη Μονάδα Εντατικής Θεραπείας Νεογνών.
Όπως επισήμανε η διοικήτρια του νοσοκομείου στη μαιευτική κλινική του Ιπποκράτειου παραμένει για νοσηλεία και η 24χρονη μητέρα του παιδιού.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Στουρνάρας για κόκκινα δάνεια: Αναγκαία και χρήσιμη η ρύθμιση για το Ν. Κατσέλη
- Αποκολλήθηκε με ίδια μέσα το «Κίσσαμος» μετά από προσάραξη στη Μήλο λόγω μπλακ άουτ – Στο πλοίo βρίσκονται 1.246 επιβάτες
- Κλιμάκωση μετά τα πλήγματα των ΗΠΑ – Οι Φρουροί της Επανάστασης επιτέθηκαν κατά αμερικανικών θέσεων στον Κόλπο
- Το Τσιπριστάν και οι φωστήρες του, η υπερπλούσια διαβίωση και βάλε το πράσινο φουστάνι εκείνο που σε κάνει να μοιάζεις με ΠΑΣΟΚ
Μοιραστείτε την άποψή σας
ΣχόλιαΓια να σχολιάσετε χρησιμοποιήστε ένα ψευδώνυμο. Παρακαλούμε σχολιάζετε με σεβασμό. Χρησιμοποιείτε κατανοητή γλώσσα και αποφύγετε διατυπώσεις που θα μπορούσαν να παρερμηνευτούν ή να θεωρηθούν προσβλητικές. Με την ανάρτηση σχολίου, συμφωνείτε να τηρείτε τους Όρους του ιστότοπου contact Δημιουργήστε το account σας εδώ, για να κάνετε like, dislike ή report ακατάλληλα/προσβλητικά σχόλια.