Για να μας βλέπεις πιο συχνά στα αποτελέσματα αναζήτησης Add mononews.gr on Google

Ένα νεογέννητο κοριτσάκι βρέθηκε εγκαταλελειμμένο μπροστά από πολυκατοικία, το μεσημέρι της Τρίτης, στην ανατολική Θεσσαλονίκη.

Συγκεκριμένα, ένοικος της πολυκατοικίας εντόπισε το βρέφος γύρω στη 1 το μεσημέρι, στην είσοδο της πολυκατοικίας η οποία βρίσκεται στην οδό Ιακώβου Πολυλά, στην Ανάληψη.

Αμέσως ειδοποιήθηκε η αστυνομία, αλλά και ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ, το οποίο μετέφερε το κοριτσάκι, στο νοσοκομείο Ιπποκράτειο. Το μωράκι είναι καλά στην υγεία του.

Η αστυνομία ερευνά το περιστατικό.