Για να μας βλέπεις πιο συχνά στα αποτελέσματα αναζήτησης Add mononews.gr on Google

Σε νέα απεργιακή κινητοποίηση προχώρησαν σήμερα οι εργαζόμενοι στον κλάδο της υγείας.

Συγκεκριμένα, μέλη της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Εργαζομένων στα Δημόσια Νοσοκομεία (ΠΟΕΔΗΝ) ξεκίνησαν, λίγο μετά τις 9 το πρωί, από την πλατεία Μαβίλη, πορεία διαμαρτυρίας προς το υπουργείο Υγείας.

Οι διαδηλωτές έχουν καταλάβει δύο λωρίδες κυκλοφορίας στο ρεύμα καθόδου της Βασιλίσσης Σοφίας, όπου και διεκόπη προσωρινά η κυκλοφορία των οχημάτων.

Η Πανελλήνια Ομοσπονδία Εργαζομένων Δημόσιων Νοσοκομείων (ΠΟΕΔΗΝ) θεωρεί «αιτία πολέμου» την εργασία ιδιωτών γιατρών στα δημόσια νοσοκομεία και ζητά να γίνονται αποκλειστικά προσλήψεις πλήρους και αποκλειστικής απασχόλησης.

Πορεία της ΠΟΕΔΗΝ