ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Σε ένα νέο επίπεδο μάρκετινγκ στοχεύει να εισέλθει το δημοφιλές μέσο κοινωνικής δικτύωσης Instagram, σύμφωνα με τον επικεφαλής του, Adam Mosseri.
Όραμα του Mosseri, όπως μεταδίδουν σε σχετικό τους ρεπορτάζ οι Financial Times, είναι να προωθήσει μια μορφή του κοινωνικού μέσου, όπου οι καταναλωτές θα μπορούν να αγοράζουν απευθείας, χωρίς να φεύγουν από την πλατφόρμα της εφαρμογής και να μεταβαίνουν σε κάποιον άλλο ιστότοπο. Άλλωστε, το δημοσίευμα υποστηρίζει πως ο 36χρονος και πρώην στέλεχος του Facebook, από την πρώτη στιγμή που ανέλαβε τη θέση του επικεφαλής του Instagram, είχε εκφράσει την επιθυμία, κατά την πρώτη του συνέντευξη από αυτή τη θέση, να καταφέρει, μέσω της εφαρμογής, να φέρει πιο κοντά τους καταναλωτές, τους πωλητές, αλλά και τους ενδιάμεσους των δύο, τους επονομαζόμενους influencers.
Αυτό που επιθυμεί, λοιπόν, ουσιαστικά ο Mosseri είναι να δημιουργήσει μια ενότητα μέσα στην εφαρμογή, η οποία θα λειτουργεί με τη λογική «shopping bags», δηλαδή οι ενδιαφερόμενοι θα βλέπουν προϊόντα διαθέσιμα προς πώληση, θα τα επιλέγουν και αυτά θα προστίθενται στο καλάθι αγορών, όπως ακριβώς συμβαίνει και στην περίπτωση των e-shops. Στη συνέχεια, οι καταναλωτές θα μπορούν να αγοράσουν τα προϊόντα απευθείας από την εφαρμογή, πραγματοποιώντας ηλεκτρονική πληρωμή μέσω κάρτας.
Οι πρώτες δοκιμές έχουν ήδη πραγματοποιηθεί
Μάλιστα, πρόσφατα το Instagram ξεκίνησε να δοκιμάζει τρόπους, με τους οποίους να αφήνει τους χρήστες του να αγοράζουν προϊόντα κατευθείαν από την πλατφόρμα, καθώς έχει παρατηρηθεί ότι υπάρχει έντονα αυτή η επιθυμία από τους χρήστες της εφαρμογής, τόσο τους καταναλωτές, όσο και από διάσημους influencers και φυσικά από τις εταιρείες.
Όπως διευκρίνισε ο Mosseri, «Αυτό δεν είναι κάτι που μπορεί να γίνει μέσα σε έναν χρόνο. Είναι ένα πρότζεκτ με προοπτική πέντε με δέκα ετών».
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Ο Κωστής Χατζηδάκης και η αόρατη ψηφιακή γραφειοκρατία
- Πόσο τζίρο κόστισε στη General Mills η διακοπή παραγωγής των ζυμών Pillsbury στην Ελλάδα
- Οι δέκα πιο ακριβές τσάντες στον κόσμο με την κορυφαία να αγγίζει τα 3,8 εκατομμύρια
- Γιατί μπήκε ο Μαρινάκης στην Stages Network, το στοίχημα Μελισσανίδη, το παρασκήνιο με την Κίμπερλι και την Vogue Greece, 3ος κύκλος για τις «Σέρρες» και τα «γαλλικά» του Λιάγκα