Συμεών Παληός, επικεφαλής των ναυτιλιακών εταιρειών Diana Shipping και Diana Containerships
Τη συμφωνία της με την Cargill International, με έδρα τη Γενεύη της Ελβετίας, για τη ναύλωση ενός πλοίου της ανακοίνωσε την Τρίτη η ναυτιλιακή Diana Shipping, συμφερόντων του Έλληνα εφοπλιστή Συμεών Παληού.
Πρόκειται για το capesize New Orleans (χωρητικότητας 180.960 dwt, κατασκευής 2015), το οποίο ναυλώθηκε έναντι 15.000 δολαρίων ημερησίως (μείον προμήθεια 4,75% σε τρίτους) για περίοδο μεταξύ 16 και 19 μηνών, η οποία ξεκίνησε ήδη την Τρίτη.
Από τη συμφωνία αυτή, η Diana Shipping αναμένει ακαθάριστα έσοδα της τάξεως των 6,98 εκατομμυρίων δολαρίων για την ελάχιστη περίοδο ναύλωσης.
Εξάλλου, πριν από λίγες ημέρες η εταιρεία ανακοίνωσε τη συμφωνία της με τη γερμανική εταιρεία Uniper Global Commodities για τη ναύλωση ενός πλοίου της τύπου post-panamax.
Πρόκειται για το πλοίο Phaidra (χωρητικότητας 87.146 dwt, κατασκευής 2013), το οποίο ναυλώθηκε έναντι 10.800 δολαρίων ημερησίως, μείον προμήθεια 5% σε τρίτους, για περίοδο από 14 έως 16 μήνες, η οποία ξεκινά σήμερα Τετάρτη, 11 Απριλίου.
Από τη συμφωνία αυτή, η Diana Shipping αναμένει ακαθάριστα έσοδα της τάξεως των 4,37 εκατομμυρίων δολαρίων για την ελάχιστη περίοδο ναύλωσης.
Σημειώνεται ότι ο στόλος της Diana Shipping, μετά και την πώληση του panamax Dione που ανακοινώθηκε πρόσφατα, θα αποτελείται από 46 πλοία ξηρού φορτίου (4 Newcastlemax, 14 Capesize, 5 Post-Panamax, 5 Kamsarmax και 18 Panamax). Η συνολική χωρητικότητα των πλοίων (συμπεριλαμβανομένου και του Dione) ανέρχεται στα 5,6 εκατομμύρια dwt περίπου, με μέση ηλικία τα 9,29 έτη.