Η MLS προέβη σε συμφωνία με τη σερβική εταιρεία Consilisto D.o.o., για την αποκλειστική διανομή της Ευρωπαϊκής Πλατφόρμας Τεχνητής Νοημοσύνης και Αναγνώρισης Φωνής MAIC στους τοπικούς παρόχους τηλεπικοινωνιών.
Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, η αποκλειστικότητα συνοδεύεται από ελάχιστη εγγυημένη ποσότητα για τον πρώτο χρόνο.
Η MLS μαζί με την εταιρεία Consilisto D.o.o. βρίσκονται ήδη σε συζητήσεις με τους παρόχους τηλεπικοινωνιών και συνδρομητικής τηλεόρασης VIP (Austria Telecom), Telenor, Telecom Serbia και SBB. Επίσης, βρίσκονται σε εξέλιξη συζητήσεις με αλυσίδες λιανικής, όπως η Tehnomanja, η WIN-WIN και η Gigatron.
Η MAIC είναι η πρώτη και η μοναδική πλατφόρμα αυτού του είδους που υπάρχει στη σερβική γλώσσα οπότε όλες οι συνομιλίες για συνεργασία γίνονται κάτω από αυτό το πρίσμα, σύμφωνα με την ανακοίνωση.
Οι Σέρβοι καταναλωτές έχουν πλέον τη δυνατότητα να αποκτήσουν την Ευρωπαϊκή Πλατφόρμα Τεχνητής Νοημοσύνης και Αναγνώρισης Φωνής MAIC, επιλέγοντας ανάμεσα σε 2 μοντέλα επιτραπέζιας συσκευής (Smart Display), που διατίθενται όπως και στην ελληνική αγορά.
Για την υποστήριξη πελατών (After Sales), η MLS συνεργάζεται με την εταιρεία ProMobi D.o.o.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: MLS: Συμμετοχή σε τέσσερα νέα ερευνητικά έργα ύψους 3,7 εκατ. ευρώ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Δυναμική είσοδος της MLS στην αγορά της Βουλγαρίας
MH ΧΑΣΕΤΕ: Σε ξένο θεσμικό επενδυτή το 3,33% της MLS-Πωλητής ο CEO
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Η μίρλα του… Κολωνακίου, τα δύο «όχι» του Κ.Μ., η ομιλία και το Κογκρέσο, ο Χαφτάρ στην Αθήνα και μια πρόταση γάμου… αέρος
- Οι κορυφαίες γκαλερί της Αθήνας: 12 σταθμοί στην εικαστική σκηνή της Ελλάδας
- Buy, Hold or Sell: Άμεση ανάλυση για ΑΒΑΞ, ΑΔΜΗΕ, ΔΑΑ, ΔΕΗ, Intracom, Quest, ΜΟΗ, ΠΛΑΘ, Φουρλής, Nike και Nvidia
- Ο Trump, οι δασμοί, οι μετοχές της Lululemon, και το παιχνίδι της Posh Spice – Το χρηματιστήριο, τα έσοδα, και η στρατηγική κάνουν πασαρέλα
