Με απώλειες που έφτασαν μέχρι και 20% ξεκίνησαν οι συναλλαγές για την κορυφαία εταιρεία διαφήμισης και επικοινωνίας στο Λονδίνο, καθώς η εταιρεία ανέφερε ότι τα αποτελέσματα 3ου τριμήνου, επλήγησαν από την επιβράδυνση στις δαπάνες των πελατών της όπως και στη « διαρθρωτική αλλαγή» στη βιομηχανία.
Οι πωλήσεις μειώθηκαν κατά 1,5%, περισσότερο από ό, τι αναμενόταν. Οι μετοχές της WPP μειώθηκαν κατά 215 πέννες στις 8,40 λίρες, στις πρώτες συναλλαγές. Ο νέος διευθύνων σύμβουλος Mark Read αναγνώρισε ότι οι μετατοπίσεις της βιομηχανίας απαιτούν «αποφασιστική δράση» και «ριζική σκέψη» στην εταιρεία.
Εδώ να τονιστεί ότι η WPP πρόσφατα έχασε το λογαριασμό για την παροχή δημιουργικών προτάσεων των διαφημιστικών προγραμμάτων της Ford, ενώ απέτυχε να κερδίσει λογαριασμούς για την παροχή υπηρεσιών των American Express, HSBC και American Airlines, μεταξύ άλλων.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Γιατί αγοράζει Alpha Bank το Helikon, οι ισχυροί στον Κόκκαλη, η ώρα της Aegean, τα calls αγωνίας Κοντόπουλου στο ΜΜ, τα κέρδη του Βαφιά και ένα hot quiz για αρμόδιους
- Πότε παραγράφονται οι οφειλές στους Δήμους – To κόλπο των δημάρχων και η «εισβολή» σε τραπεζικούς λογαριασμούς
- Τι γυρεύουν δύο Τουρκοκύπριοι στα Χανιά, το σφακιανό γιαχνί της Ντόρας, ποιος μαυροσκούφης κινδυνεύει με απόταξη, τι συμβαίνει με τις εκλογές στον Άρειο Πάγο, και ο παντρεμένος πολιτικός με τη μελαχρινή ύπαρξη
- Ελλάδα – Τουρκία: Τι σημαίνει άρση του casus belli και ποιες είναι οι άλλες απειλές της Άγκυρας
