Για να μας βλέπεις πιο συχνά στα αποτελέσματα αναζήτησης Add mononews.gr on Google

Μονογράφονται αύριο Πέμπτη οι συμβάσεις παραχώρησης για τα δυο θαλάσσια “οικόπεδα” νότια και νοτιοδυτικά της Κρήτης, καθώς και για το θαλάσσιο μπλοκ 10 στον Κυπαρισσιακό Κόλπο, όπως ανακοίνωσε το υπουργείο Ενέργειας.

 

Ειδικότερα, οι συμβάσεις παραχώρησης έρευνας και εκμετάλλευσης υδρογονανθράκων για τα θαλάσσια “οικόπεδα” θα μονογραφούν την Πέμπτη, 27 Σεπτεμβρίου, από τον υπουργό Ενέργειας και Περιβάλλοντος Γιώργο Σταθάκη, τον πρόεδρο της Ελληνικής Διαχειριστικής Εταιρείας Υδρογονανθράκων, Ιωάννη Μπασιά και εκπροσώπους των εταιρειών που έχουν επιλεχθεί.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Υπεγράφη η σύμβαση για την ηλεκτρική διασύνδεση της Νάξου

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: «Πέφτουν» οι υπογραφές μεταξύ ΕΡΓΟΣΕ και Intrakat για τη γραμμή στα Σεπόλια

ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: «Πέφτουν» οι υπογραφές για τα δύο «οικόπεδα» στην Κρήτη – Θα παραχωρηθούν στην κοινοπραξία ExxonMobil-Total-ΕΛΠΕ