ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Σε αρνητικό έδαφος έκλεισαν τελικά την Παρασκεύη τα ευρωπαϊκά χρηματιστήρια, με τις ιταλικές μετοχές να οδηγούν την πτώση καθώς επανέρχονται οι ανησυχίες για την κατάσταση των ιταλικών τραπεζών.
Αυτή ήταν τη τρίτη συνεχόμενη εβδομάδα που η Ευρώπη κλείνει με πτώση. Μάλιστα ο FTSE 100 στο Λονδίνο, ο οποίος ήταν ο μοναδικός από τους μεγάλους δείκτες που κατάφεραν να κλείσουν σε θετικό έδαφος, σε επίπεδο εβδομάδα οι απώλειες ήταν οι χειρότερες που είχαν καταγραφεί από τον περασμένο Μάρτιο.
Ο πανευρωπαϊκός Stoxx 600 υποχώρησε κατά 0,10% στις 381,07 μονάδες την Παρασκευή. Σε επίπεδο εβδομάδας, ο δείκτης σημείωσε απώλειες 1,2%.
Στη Γερμανία ο DAX 30 υποχώρησε κατά 0,22% στις 12.210,55 μονάδες. Σε επίπεδο εβδομάδα υποχώρησε κατά 1,7%. Στη Γαλλία ο CAC 40 έκλεισε με απώλειες 0,08% στις 5.344,93. Σε επίπεδο εβδομάδας υποχώρησε κατά 1,3%. Στη Βρετανία ο FTSE 100 έκλεισε με οριακή άνοδο 0,03% στις 7.558,59 μονάδες. Ο FTSE 100 υποχώρησε κατά 1,4% σε επίπεδο εβδομάδα.
Η μεγαλύτερη υποχώρηση, πάντως, σημειώθηκε στον Ιταλικό δείκτη FTSE MIB ο οποίος έκλεισε στο -0,53% και τις 20.400,51 μονάδες. Σε επίπεδο εβδομάδας ο δείκτης του χρηματιστηρίου του Μιλάνου υποχώρησε κατά 3,3%, στη χειρότερή του επίδοση από τον περασμένο Ιούνιο. Τις μεγαλύτερες πιέσεις δέχθηκαν οι μετοχές των ιταλικών τραπεζών με την Banco BPM να υποχωρεί κατά -2,95% και την Unione di Banche Italiane κατά 3,5%.
Στο προσκήνιο επανέρχεται, τέλος, και η Τουρκία, μετά την απόφαση της δικαιοσύνης να απορρίψει την έφεση που είχε ασκήσει η πλευρά του πάστορα Μπράνσον. Η απόφαση οδήγησε στις νέες απειλές για κυρώσεις από τις ΗΠΑ.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Τοξικά ανθρωπάκια και haters σιωπήστε: Η Εθνική σας ξεπέρασε, ο Γιάννης, ο Σπανούλης και τ’ άλλα παιδιά σας απάντησαν
- Γιατί έκαναν ράλι τράπεζες και Aktor, το μεγάλο μυστικό της Intralot, o θρίαμβος Κούστα και δικηγόρων, τι λένε οι «σουπερμαρκετάδες» για το Holiday Inn, το ηθικό της Φραγγιά των Σπετσών, και η Βίσση, η ΕΛΠΙΔΑ και η D&A productions
- Καπετάν Παναγιώτης Τσάκος: Όπως με βοήθησαν και εμένα, έτσι θέλω να βοηθήσω τώρα τα νέα παιδιά να σταδιοδρομήσουν στη θάλασσα
- Ποιοι εργολάβοι διεκδικούν διαγωνισμούς ΣΔΙΤ ύψους 1,1 δισ. ευρώ
