Η Χρυσή Ζύμη, που βραβεύεται για τρίτη συνεχόμενη χρονιά στο συγκεκριμένο θεσμό, λάνσαρε για πρώτη φορά στην κατηγορία των καταψυγμένων ζυμών μία πίτα αυθεντική, χωρίς φύλλο, την Μπατζίνα και τη σύστησε στο κοινό τον Ιανουάριο του 2018, μέσα από μία πρωτότυπη καμπάνια επικοινωνίας που ταξίδεψε το κοινό σε ολόκληρη την Ελλάδα.
Με ένα τηλεοπτικό σποτ που ξεχώρισε τον φετινό χειμώνα, αλλά και με socialmedia περιεχόμενο, παρουσία στα πιο αγαπημένα περιοδικά, sites & foodblogs, με ένα χιουμοριστικό ραδιοφωνικό σποτ και ένα onlinegame, οι καταναλωτές γνώρισαν τη μοναδική πίτα χωρίς φύλλο, μέσα από το κεντρικό μήνυμα «Κάθε σπίτι έχει τη δική του Μπατζίνα, από την Χρυσή Ζύμη!»
Η ελληνικότητα, η παράδοση αλλά και η καινοτομία που αποτελούν θεμελιώδεις αξίες της πρώτης μάρκας στην ελληνική αγορά που λάνσαρε καταψυγμένες πίτες, επικοινωνήθηκαν μέσα από τη συγκεκριμένη καμπάνια, δημιουργώντας συναισθηματική σύνδεση με το κοινό και μεταφέροντας γνώριμες εικόνες της ελληνικής παράδοσης.
Χρυσή Ζύμη. Δεν έτυχε… Πέτυχε!
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Πράτο: Δολοφονίες, μαφία, εμπρησμοί – H σκοτεινή πλευρά της μόδας στην καρδιά της Ευρώπης
- Σωτήρης Φέλιος: Η Ιταλίδα της Όπερας από τη Συλλογή Σοφρά
- Πώς βλέπει το Μαξίμου το ενδεχόμενο κόμμα Καρυστιανού» – Πώς αλλάζει το πολιτικό σκηνικό
- EFA Group: Οι εξαγορές, οι συνεργασίες με Metlen και Ναυπηγεία Σκαραμαγκά και οι νέοι επενδυτές
