ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Xclusiv: Πρώτοι οι Έλληνες εφοπλιστές στις πωλήσεις με 139 πλοία και δεύτεροι στις αγορές με 126 πλοία
Στην εξαγορά του πλοίου Lowlands Camellia προχώρησε ο Γιώργος Αλεξανδράτος, καθώς σύμφωνα με ναυλομεσίτες, ο Έλληνας εφοπλιστής βρίσκεται πίσω από τη σχετική συμφωνία πώλησης του ιαπωνικών συμφερόντων panamax.
Το Lowlands Camellia κατασκευής 2006 και χωρητικότητας 76.800 dwt, πουλήθηκε στην τιμή των 6,5 εκατ. δολαρίων και πρόκειται για το δεύτερο πλοίο που αποκτά η οικογένεια Αλεξανδράτου. To πρώτο πλοίο αγοράστηκε το 2004, ένα panamax, με την ονομασία Golden Kiji, που κατασκευάστηκε στην Ιαπωνία το 2007, χωρητικότητας 76.600 dwt. Επρόκειτο για το πρώτο πλοίο του επενδυτικού fund Bluewater Maritime, στο οποίο συμμετέχει ο Γιώργος Αλεξανδράτος. Ωστόσο, μετά την εξαγορά οι νέοι ιδιοκτήτες λειτούργησαν το πλοίο με το όνομα Blue Chip.
Η εφοπλιστική οικογένεια Αλεξανδράτου, μετά από αρκετά χρόνια αποχής από την αγορά λόγω της κρίσης, επέστρεψε στο χώρο της ναυτιλίας, μέσω του επενδυτικού fund κλειστού τύπου Bluewater Maritime και με στόχο την αγορά ξηρού φορτίου. Στο fund ο Γιώργος Αλεξανδράτος και η αδελφή του Κατερίνα έχουν ποσοστό 30%.
Ο Γιώργιος Αλεξανδράτος κατέχει πτυχίο Ναυτιλιακών Σπουδών και Ναυτικού Δικαίου και μεταπτυχιακό τίτλο στα Διεθνή Ναυτιλιακά με ειδίκευση στη διαχείριση ναυτιλιακών κρίσεων, από το πανεπιστήμιο του Κάρντιφ της Ουαλίας.
Η οικογενειακή ναυτιλιακή επιχείρηση Apollonia Lines, είχε πέντε πλοία και βγήκε από την αγορά μετά και την πώληση του τελευταίου πλοίου της το 2010.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Ανακοίνωση ΥΠΑΑΤ, Κώστας Τσιάρας: Η προσχηματική άρνηση στον διάλογο δεν συνεισφέρει στην επίλυση των αγροτικών προβλημάτων
- Ισραήλ: Αναστέλλονται οι επιχειρήσεις κατά της Χεσμπολάχ προσωρινά
- Μητσοτάκης προς αγρότες: Διάλογος δεν γίνεται με τελεσίγραφα, τα μπλόκα υπονομεύουν τον αγώνα σας, μελετάμε νέο πακέτο ενίσχυσης
- Αισιοδοξία για την κατανάλωση – Στους ρυθμούς των γιορτών κινείται η αγορά