ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Στον πενταψήφιο αριθμό 11322 της ΕΔΑ μπορούν πλέον να καλούν οι καταναλωτές που θέλουν να ενημερωθούν για θέματα που σχετίζονται με τη σύνδεσή τους στο δίκτυο διανομής φυσικού αερίου στην Αττική.
Η νέα γραμμή εξυπηρέτησης πελατών της Εταιρείας Διανομής Αερίου (ΕΔΑ) Αττικής ξεκίνησε τη λειτουργία της στις αρχές Οκτωβρίου και είναι διαθέσιμη στους καταναλωτές 24 ώρες την ημέρα, επτά ημέρες την εβδομάδα.
Μέσω του συγκεκριμένου τηλεφωνικού κέντρου οι καταναλωτές μπορούν να συνδεθούν με το κέντρο άμεσης επέμβασης για να αναφέρουν κάποια τεχνική βλάβη, όπως, επίσης, να ενημερωθούν για τη διαθεσιμότητα δικτύου φυσικού αερίου στην περιοχή τους, τη διαδικασία σύνδεσης με το δίκτυο διανομής, τις προσφορές που ισχύουν, χρήσιμες συμβουλές για την εγκατάσταση θέρμανσης και το δίκτυο εξουσιοδοτημένων εμπορικών συνεργατών της εταιρείας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Σκλαβενίτης: Αλλάζει φιλοσοφία και μπαίνει δυναμικά στο παιχνίδι των διαφημίσεων και των φυλλαδίων
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Aκόμα μια χαμένη επένδυση εκατοντάδων εκατομμυρίων – Η BlackRock αναστέλει την επένδυση στον Κηφισό
ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: 4+1 δωρεάν πολιτιστικές εκδηλώσεις για αυτό το Σάββατο
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Τι αλλάζει από το 2026 στις συντάξεις: Νέοι κανόνες για την προσωπική διαφορά
- Ολυμπιακός: Το ματς της χρονιάς – Yποδέχεται την Ρεάλ Μαδρίτης
- Metlen: Πόσα έβγαλαν τα funds από το short selling σε δύο μήνες
- Οι super 10, η λάμψη σε Metlen και ΑΕΜ, η μεγάλη μπάλα της Σεμίραμις Παληού, ποια μετοχή του Buffett κάνει ράλι, πού θα επενδύσει το αμερικάνικο DFC και η βραδιά για τον Βαρδή τον «αϊτό της Κρήτης»