To Q3 διατίθεται μ’ έναν τετρακύλινδρο 1.5lt βενζινοκινητήρα με τεχνολογία Mild Hybrid και αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων S tronic 7 σχέσεων. Αποδίδει ισχύ 150 hp (110 kW). Σημαντική τεχνολογική καινοτομία του 1.5 TFSI είναι το σύστημα Cylinder on demand (COD). Απενεργοποιεί προσωρινά τον δεύτερο και τον τρίτο κύλινδρο σε χαμηλά και μεσαία φορτία. Στην πράξη διαπιστώσαμε ότι η κατανάλωση παραμένει χαμηλά κάτω από τα 6lt/100km ειδικά στις περιαστικές διαδρομές. Επιπρόσθετα, διατίθεται και ένας τετρακύλινδρος κινητήρας 2.0lt πετρελαίου. Στην εισαγωγική έκδοση διαθέτει κίνηση στους εμπρός τροχούς και αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων S tronic 7 σχέσεων. Η ισχύς των 150 hp (110 kW) και η ροπή των 360 Nm εξασφαλίζουν χαμηλή κατανάλωση καυσίμου σε μεγάλα ταξίδια.

Επιπρόσθετα, είναι διαθέσιμος και ένας κινητήρας με τεχνολογία Plug-in Hybrid πιο ισχυρός και ενεργειακά αποδοτικός από ποτέ. Σε συνδυασμό με τον ηλεκτροκινητήρα (με ισχύ116 hp και ροπή 330 Nm), το Audi Q3 SUV e-hybrid προσφέρει συνολική ισχύ 272 hp (200 kW) και συνολική ροπή 400 Nm. Εξοπλίζεται με μια μπαταρία υψηλής τάσης μικτής χωρητικότητας 25,7 kWh, σχεδόν διπλάσιας από αυτή της προηγούμενης – με σχεδόν ίδιες διαστάσεις με το προηγούμενο μοντέλο. Διατίθεται καθαρή χωρητικότητα 19,7 kWh. Αυτό αυξάνει την ηλεκτρική αυτονομία έως και 120 χιλιόμετρα στον κύκλο δοκιμών κατά WLTP. Το Audi Q3 SUV e-hybrid μπορεί να φορτίσει έως και 50 kW (φόρτιση DC) υπό ιδανικές συνθήκες και έτσι επιτρέπει άνετα ταξίδια με ηλεκτρική κίνηση. Αυτό σημαίνει ότι μια μπαταρία αποφορτισμένη στο 10% μπορεί να επαναφορτιστεί στο 80% σε λιγότερο από μισή ώρα.

Εκτός από τους κινητήρες, η Audi έχει επίσης βελτιώσει σημαντικά τα δυναμικά οδηγικά χαρακτηριστικά του νέου Audi Q3. Η περαιτέρω εξελιγμένη ανάρτηση προσφέρει βελτιωμένη εμπειρία οδήγησης. Συνολικά, αυτό το δυναμικά σχεδιασμένο SUV είναι ένα οικογενειακό μοντέλο που είναι κατάλληλο για καθημερινή χρήση και εντυπωσιάζει με την ευελιξία του. Η ανάρτηση με έλεγχο αμορτισέρ αντιδρά συνεχώς στα χαρακτηριστικά του οδοστρώματος και στην τρέχουσα κατάσταση οδήγησης, λαμβάνοντας υπόψη παραμέτρους όπως το τιμόνι, το φρενάρισμα και η επιτάχυνση.

Η ιδανική απόσβεση υπολογίζεται για κάθε τροχό σε κλάσματα του δευτερολέπτου και ρυθμίζονται κατάλληλα τα αμορτισέρ. Η διαφορά μεταξύ άνεσης και σπορ οδήγησης είναι πιο αισθητή. Η ευελιξία του νέου Audi Q3 ενισχύεται επίσης από το προαιρετικό προοδευτικό σύστημα διεύθυνσης. Δεν λειτουργεί πολύ άμεσα, αλλά με μεγάλη ακρίβεια από τη θέση ισορροπίας. Προς το τέλος της διαδρομής του τιμονιού, ο λόγος διεύθυνσης μειώνεται σημαντικά για μεγάλη ευελιξία. Στο σύστημα χειρισμού Audi drive select του νέου Audi Q3, η λειτουργία balanced αντικαθιστά επίσης την auto mode. Όπως υποδηλώνει το όνομα, η ισορροπημένη λειτουργία balanced αντιπροσωπεύει τη βέλτιστη ισορροπία μεταξύ δυναμικής οδήγησης και άνεσης.
Ανακαλύψτε το αφιέρωμα «Efficient Cars 2025: C-SUV Audi Q3»