Ο εξηλεκτρισμένος ηλεκτρικός στόλος χρειάζεται υποδομές φόρτισης.
Η διοίκηση μιας σύγχρονης εταιρείας πρέπει να λαμβάνει υπόψη το περιβαλλοντικό (μείωση εκπομπών CO2, διαχείριση απορριμμάτων) και το κοινωνικό αποτύπωμα (στήριξη τοπικής κοινότητας μέσω φιλικών προς το περιβάλλον λύσεων, όπως η ηλεκτροκίνηση).
Η αντικατάσταση του εταιρικού στόλου με ηλεκτρικά οχήματα υποστηρίζεται από σημαντικά κίνητρα του προγράμματος «Κινούμαι Ηλεκτρικά ΙΙΙ» (επιδότηση έως €3.000 ανά όχημα) και φορολογικά οφέλη.
Τα ηλεκτρικά οχήματα μειώνουν τις εκπομπές CO2 και την κατανάλωση, οδηγώντας σε μείωση εξόδων μετακίνησης και συντήρησης. Ένα σημαντικό βήμα είναι η υιοθέτηση μιας ολοκληρωμένης λύσης φόρτισης. Η Blink υπερέχει προσφέροντας:
– Εγγυημένη αξιοπιστία και τεχνογνωσία.
– Στοχευμένη διασπορά εγκαταστάσεων, εξασφαλίζοντας πανελλαδικό δίκτυο με πάνω από 800 θέσεις φόρτισης.
– Εξυπηρέτηση πελατών όλο το 24ωρο, κάθε μέρα του έτους, απομακρυσμένος έλεγχος και εποπτεία των φορτιστών καθώς και επίλυση τεχνικών ζητημάτων.
– Πλατφόρμες διαχείρισης φορτιστών σε πλήρη συμμόρφωση με τις ρυθμιστικές αρχές.
– Ανάληψη εγκατάστασης, λειτουργίας, συντήρησης, επισκευής και τιμολόγησης των υπηρεσιών φόρτισης (after sales support).
– Σχεδιασμό διαφορετικών επιχειρηματικών μοντέλων και ολοκληρωμένων λύσεων, προσαρμοσμένων στις ανάγκες του συνεργάτη.
– Απλή διαδικασία φόρτισης (RFID tag)
Το Δίκτυο Blink παρέχει στους διαχειριστές στόλων τη δυνατότητα ομαδοποίησης σταθμών, περιορισμού πρόσβασης και συγκέντρωσης δεδομένων (χιλιομετρική απόσταση, κατανάλωση ενέργειας) σε μία ενιαία πλατφόρμα για παρακολούθηση και ανάλυση.
Στα εμπορικά κέντρα, οι φορτιστές Blink αυξάνουν τον χρόνο παραμονής των οδηγών, ενισχύοντας τις πωλήσεις, την αξία του κτιρίου και το «πράσινο προφίλ».
Οι σταθμοί διαθέτουν κομψό σχεδιασμό, συνδεσιμότητα με το Δίκτυο Blink και είναι ιδανικοί τόσο για ιδιωτικούς όσο και για δημόσιους χώρους.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- ΕΔΕΥΕΠ: Επενδύσεις 4 δισ. ευρώ στη δέσμευση και αποθήκευση διοξειδίου του άνθρακα
- Ο Μυτιληναίος υπέρ της τοποθέτησης του Jamie Dimon: Η Κομισιόν έφτασε να μην λογοδοτεί σε κανέναν
- Citi για Jumbo: Ο Νοέμβριος «φρενάρει» την ορμή αλλά υπάρχει ακόμη περιθώριο ανόδου
- Κυρανάκης από Βουλή: Εντός του 2026 ξεκινά η μελέτη για την επέκταση του μετρό στη Γλυφάδα