ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Ο υπό ελληνική σημαία στόλος, μπορεί να αυξήθηκε ως προς τον αριθμό των πλοίων, τον Σεπτέμβριο του τρέχοντος έτους, ωστόσο, μειώθηκε σε χωρητικότητα, εξαιτίας της φυγής των ποντοπόρων πλοίων.
Αναλυτικότερα, τον Σεπτέμβριο υπήρχαν 1.842 πλοία, συνολικής χωρητικότητας 34.958. 060 κόρων, ενώ στην αντίστοιχη περσινή περίοδο ο στόλος αριθμούσε 1834 πλοία, συνολικής χωρητικότητας 36.336.537 κόρους.
Ειδικότερα. σε αυτή την περίοδο, αυξήθηκαν τα επιβατηγά κατά 14 πλοία, τα διάφορα κατά 3 πλοία, ενώ μειώθηκαν τα φορτηγά κατά 4 πλοία και τα δεξαμενόπλοια κατά 5 πλοία.
Η Δύναμη του Ελληνικού Εμπορικού Στόλου τον μήνα Σεπτέμβριο 2025, σε σύγκριση με την αντίστοιχη του Σεπτεμβρίου 2024, παρουσίασε αύξηση κατά 0,4%. Αύξηση κατά 0,4% σημειώθηκε κατά την αντίστοιχη σύγκριση του Σεπτεμβρίου έτους 2024 προς τον Σεπτέμβριο 2023.
Η Ολική Χωρητικότητα του Ελληνικού Εμπορικού Στόλου, από πλοία 100 ΚΟΧ και άνω, παρουσίασε μείωση κατά 3,8% τον μήνα Σεπτέμβριο 2025 σε σύγκριση με την αντίστοιχη χωρητικότητα του Σεπτεμβρίου 2024.
Μείωση 2,9% είχε σημειωθεί και κατά την αντίστοιχη σύγκριση του Σεπτεμβρίου του έτους 2024 προς τον Σεπτέμβριο 2023.
Αναλυτικά, τους πίνακες μπορείτε να τους διαβάσετε εδώ:
https://www.statistics.gr/documents/20181/72d99ec4-3518-3c11-0b85-1e113220d444
Διαβάστε επίσης:
Ο Στέλιος Ράμφος στη Ναυτιλιακή Λέσχη Πειραιά
Oceanbulk (Πέτρος Παππάς): Παρήγγειλε τρία νεότευκτα φορτηγά και άλλα δύο πλοία κοντέινερ
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Βιωσιμότητα: Από τη θεωρία στην πράξη – Μια στρατηγική που φέρνει αποτελέσματα και αντιδράσεις
- ΕΤΑΔ: Πρόσκληση υποβολής Μη Δεσμευτικών Προτάσεων για την αξιοποίηση του Ξενία Ηγουμενίτσας
- Ανοίγει ο δρόμος για Μυστακίδη στην ΚΑΕ ΠΑΟΚ – Ενέκρινε την άδεια μετόχου η ΕΕΑ
- Κυκλική Οικονομία: Τι φέρνει το νέο ευρωπαϊκό θεσμικό πλαίσιο