array(0) {
}
        
    
Menu
-1.01%
Τζίρος: 95.54 εκατ.

Merck: Εξαγοράζει την Cidara Therapeutics για 9,2 δισ. δολαρίων – Στόχος το νέο φάρμακο κατά της γρίπης

Business

«Τρόφιμα Αγάπης» από την ΑΒ Βασιλόπουλος: Ένα πρόγραμμα που μετατρέπει τη σπατάλη σε προσφορά

Μέσω του πρωτοποριακού προγράμματος «Τρόφιμα Αγάπης», η ΑΒ Βασιλόπουλος δίνει πρακτική λύση στη σπατάλη τροφίμων: συγκεντρώνει ασφαλή προϊόντα, τα κατευθύνει όπου υπάρχει ανάγκη και αποδεικνύει πώς η υπευθυνότητα γίνεται μετρήσιμο κοινωνικό όφελος.

Το πρόγραμμα, που σήμερα στηρίζει πάνω από 123.000 συνανθρώπους μας σε όλη την Ελλάδα, έχει εξελιχθεί σε έναν ζωντανό μηχανισμό προσφοράς και βιώσιμης ανάπτυξης, αποδεικνύοντας πως κανένα πιάτο δεν πρέπει να πηγαίνει χαμένο.

Από το όραμα στην πράξη

Η ιστορία ξεκινά το 1995, όταν ο Γεράσιμος Βασιλόπουλος ίδρυσε την πρώτη Τράπεζα Τροφίμων στην Ελλάδα, βάζοντας τα θεμέλια για ένα δίκτυο αλληλεγγύης που συνδέει την αγορά με την κοινωνία.

Το 2013, η ΑΒ επέκτεινε το πρόγραμμα και στα καταστήματά της, σε συνεργασία με την οργάνωση «Μπορούμε», προσφέροντας καθημερινά κοντόληκτα αλλά απολύτως ασφαλή τρόφιμα σε τοπικούς φορείς.

Σήμερα, 12 χρόνια μετά, το όραμα «ένα τραπέζι γεμάτο για όλους» έχει γίνει πραγματικότητα και συνεχίζει διευρύνοντας συνεχώς το αποτύπωμά του.

18 εκατομμύρια γεύματα – 250 φορείς – ένα δίκτυο ζωής

Μόνο το 2024, μέσω των «Τροφίμων Αγάπης», προσφέρθηκαν περισσότερα από 18 εκατομμύρια γεύματα σε ανθρώπους που έχουν ανάγκη.

Το πρόγραμμα συνεργάζεται πλέον με 250 φορείς ανά την Ελλάδα -από κοινωνικά παντοπωλεία και ιδρύματα έως δομές φιλοξενίας- καλύπτοντας έως και το 90% των αναγκών σίτισής τους.

Η καινοτομία πίσω από το πρόγραμμα

Τα «Τρόφιμα Αγάπης» αποτελούν το μοναδικό πρόγραμμα στη χώρα που περιλαμβάνει και φρέσκα είδη στις δωρεές του, χάρη σε έναν σύγχρονο μηχανισμό ελέγχου και διαχείρισης.

Προϊόντα που πλησιάζουν την ημερομηνία λήξης, αλλά είναι απολύτως ασφαλή για κατανάλωση, συλλέγονται από τις αποθήκες και τα καταστήματα της ΑΒ, φτάνοντας με ασφάλεια σε φορείς και οικογένειες που τα έχουν ανάγκη.

Πίσω από αυτό το σύστημα βρίσκεται ένας κρίσιμος παράγοντας: οι άνθρωποι της ΑΒ Βασιλόπουλος, που με τις γνώσεις τους, την ευαισθητοποίησή τους και καθημερινή προσπάθεια διασφαλίζουν τη συνέπεια και την αξιοπιστία του προγράμματος.

Περιβάλλον και κυκλική οικονομία

Πέρα από την κοινωνική προσφορά, όμως, το πρόγραμμα έχει και σημαντικό περιβαλλοντικό αποτύπωμα.

Χάρη στη διάθεση των τροφίμων αντί για την απόρριψή τους, αποτρέπεται η δημιουργία απορριμμάτων και μειώνονται οι εκπομπές CO2, γεγονός που κάνει την ΑΒ Βασιλόπουλος πρότυπο κυκλικής οικονομίας στην πράξη.

Η δύναμη της συνεργασίας

Η επιτυχία του προγράμματος βασίζεται στις στρατηγικές συνεργασίες με φορείς όπως η Τράπεζα Τροφίμων και η οργάνωση «Μπορούμε».

Όπως επισημαίνει ο Αλέξανδρος Θεοδωρίδης, συνιδρυτής του «Μπορούμε»: «Είναι πράγματι δύσκολο να εκφράσουμε πόσο ευγνώμονες είμαστε για τη συνεργασία με την ΑΒ Βασιλόπουλος. Η εταιρεία έχει αντιληφθεί νωρίτερα και πιο ριζικά από κάθε άλλη τη σημασία της μείωσης της σπατάλης τροφίμων στην

Ελλάδα, αποδεικνύοντάς το διαχρονικά με πράξεις».

Ένα τραπέζι γεμάτο για όλους

Με περισσότερα από 85 χρόνια παρουσίας και 600 καταστήματα σε όλη την Ελλάδα, η ΑΒ Βασιλόπουλος συνεχίζει να γράφει ιστορία σε θέματα προσφοράς και υπευθυνότητας.

Τα «Τρόφιμα Αγάπης» δεν είναι απλώς ένα πρόγραμμα δωρεάς, αλλά μια κοινωνική δέσμευση: να μην πάει καμία μερίδα χαμένη, να μη μείνει κανένα τραπέζι άδειο.

Για περισσότερες πληροφορίες επισκεφτείτε την ιστοσελίδα: https://www.ab.gr/responsible/lovefood

Ακολουθήστε το mononews.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

ΑΒ Βασιλόπουλος: Δωρεά ιατρικού εξοπλισμού στο Πανεπιστημιακό Γενικό Νοσοκομείο Αλεξανδρούπολης
ΑΒ Eshop: 10 Χρόνια μαζί και το γιορτάζουμε με μοναδικές προσφορές!
Σούπερ μάρκετ: Ποιοι επιχειρηματίες γέμισαν τα ταμεία τους
Το δύο ατού του Ν. Λαβίδα για να γυρίσει σε κερδοφορία η ΑΒ Βασιλόπουλος
ΑΒ Βασιλόπουλος: Συμφωνία για εξαγορά της αλυσίδας Πτολεμαΐς
Αποκάλυψη mononews: Τα μυστικά ραντεβού σουπερμαρκετάδων – προμηθευτών στο Holiday Inn, οι εναρμονισμένες πρακτικές και η υπουργική αντίδραση
Σούπερ μάρκετ: Metro και ΑΒ Βασιλόπουλος ποντάρουν στη γειτονιά – Τα στοιχεία της NielsenIQ δείχνουν γιατί
Νίκος Λαβίδας (ΑΒ Βασιλόπουλος): Σε συνομιλίες με Box και Skroutz για ηλεκτρονικό εμπόριο – Στοχευμένες εξαγορές μικρών περιφερειακών αλυσίδων
ΑΒ Βασιλόπουλος: Δωρεά 18 εκατ. γευμάτων και μείωση χρήση πλαστικού κατά 18% – Ο Κοινωνικός Απολογισμός για το 2024
ΑΒ Βασιλόπουλος: Turnaround με τζίρο πάνω από 2 δισ. και στόχο τα 900 καταστήματα