ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Στη διάψευση του δημοσιεύματος που αναφέρει ότι τρένο μπήκε σε λάθος γραμμή στη Λάρισα, προχώρησε ο Κωνσταντίνος Κυρανάκης μία ημέρα μετά τον ΟΣΕ, παρουσιάζοντας στοιχεία που αποδεικνύουν ότι κάτι τέτοιο ποτέ δεν συνέβη, καθώς η πορεία της αμαξοστοιχίας είχε προγραμματιστεί με σύστημα τηλεδιοίκησης.
Αναλυτικά η ανάρτηση:
Ορίστε η απόδειξη ότι το τρένο ουδέποτε εισήλθε στην αντίθετη γραμμή. Η πορεία του προγραμματίστηκε με σύστημα τηλεδιοίκησης.
Όταν μια διαδρομή χαράσσεται με τηλεδιοίκηση αυτομάτως ενεργοποιούνται τα φωτοσήματα (φανάρια) και δεν μπορεί να μπει κανένα άλλο τρένο στην ίδια γραμμή.
Στη Σίνδο έχουμε 4 γραμμές, 2 ανόδου και 2 καθόδου και όπως φαίνεται και στο video η προγραμματισμένη οπισθοπορία έγινε για να μπορέσουν να αποβιβαστούν επιβάτες στην αποβάθρα του προαστιακού σταθμού.
Η συνολική απόσταση μεταξύ των δυο «κλειδιών» του σταθμού είναι περίπου 800 μέτρα.
Κακώς δεν εξηγήθηκε ο λόγος αλλαγής χάραξης σε όλους τους επιβάτες του τρένου.
Καταλαβαίνω απόλυτα τη δυσπιστία, όμως είναι σημαντικό ότι πλέον με νέα ψηφιακά συστήματα, τόσο ο έλεγχος όσο και η διερεύνηση περιστατικών αποδεικνύουν στην πράξη ότι αναβαθμίζεται το επίπεδο ασφάλειας του σιδηροδρόμου.
Διαβάστε επίσης:
Σταμάτης Κραουνάκης: Έφυγε από τη ζωή η μητέρα του – Η ανάρτησή του
ΗΠΑ: Ο πρόεδρος Τραμπ εξαίρει “το απίστευτο δυναμικό” των χωρών της Κεντρικής Ασίας
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Καραχάλιος: Ο Νίκος Νικολόπουλος με έφερε σε επαφή με την Καρυστιανού – Τι ανακοίνωσε η ίδια
- Τεχνολογικές μετοχές και crypto βουλιάζουν – Σε επιφυλακή οι επενδυτές
- Τουρκία: Συνελήφθη πρόεδρος ιδιωτικής τράπεζας στο πλαίσιο έρευνας για «τοκογλυφία»
- Reuters για συμφωνία ΑΚΤΟΡ, ΔΕΠΑ και Venture Global: Η σημασία του deal για την προμήθεια αμερικανικού LNG