ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Η εισηγμένη ναυτιλιακή εταιρεία Diana Shipping Inc., της Σεμίραμις Παληού, γνωστοποίησε ότι, μέσω μιας θυγατρικής της, έχει παρατείνει τη σύμβαση χρονοναύλωσης με την Solebay Shipping Cape Company Limited, που έχει έδρα τον Χονγκ Κονγκ, για ένα από τα πλοία ξηρού φορτίου χύδην Capesize, το m/v Semirio.
Η ακαθάριστη τιμή ναύλωσης είναι 21.650 δολάρια, μείον προμήθεια 5,00% που καταβάλλεται σε τρίτους, για περίοδο έως τις 31 Ιανουαρίου 2027 και με δυνατότητα επέκτασης έως τις 15 Απριλίου 2027.
Η νέα περίοδος ναύλωσης αναμένεται να ξεκινήσει στις 15 Μαρτίου 2026. Το m/v Semirio είναι επί του παρόντος ναυλωμένο, όπως είχε ανακοινωθεί προηγουμένως, με ακαθάριστη τιμή ναύλωσης 16.650 δολάρια την ημέρα, μείον προμήθεια 5,00% που καταβάλλεται σε τρίτους.
Το «Semirio» είναι ένα πλοίο μεταφοράς ξηρού φορτίου Capesize 174.261 dwt που κατασκευάστηκε το 2007.
Η εταιρεία ανακοίνωσε επίσης ότι, μέσω μιας ξεχωριστής θυγατρικής της, υπέγραψε σύμβαση χρονοναύλωσης με την CRC Shipping Pte. Ltd., της Σιγκαπούρης, για ένα από τα πλοία ξηρού φορτίου Panamax, το m/v Maera.
Η ακαθάριστη τιμή ναύλωσης είναι 11.750 δολάρια ΗΠΑ, μείον προμήθεια 5,00% που καταβάλλεται σε τρίτους, για περίοδο έως τις 20 Οκτωβρίου 2026 και μέγιστη επέκταση έως στις 20 Δεκεμβρίου 2026.
Η νέα περίοδος ναύλωσης αναμένεται να ξεκινήσει στις 2 Νοεμβρίου 2025. Το m/v Maera είναι επί του παρόντος ναυλωμένο, όπως είχε ανακοινωθεί προηγουμένως, στην China Resource Chartering Limited, Χονγκ Κονγκ, με ακαθάριστη τιμή ναύλωσης 8.400 δολαρίων ημερησίως, μείον προμήθεια 5,00% που καταβάλλεται σε τρίτους.
Το «Maera» είναι ένα πλοίο μεταφοράς χύδην φορτίου Panamax 75.403 dwt που κατασκευάστηκε το 2013.
Η απασχόληση των «Semirio» και «Maera» αναμένεται να αποφέρει συνολικά περίπου 10,93 εκατομμύρια δολάρια ΗΠΑ σε ακαθάριστα έσοδα για την ελάχιστη προγραμματισμένη περίοδο των χρονοναυλώσεων.
Ο στόλος της Diana Shipping Inc. αποτελείται σήμερα από 36 πλοία ξηρού φορτίου χύδην (4 Newcastlemax, 8 Capesize, 4 Post-Panamax, 6 Kamsarmax, 5 Panamax και 9 Ultramax).
Η εταιρεία αναμένει επίσης να παραλάβει δύο νεότευκτα πλοία ξηρού φορτίου χύδην Kamsarmax διπλού καυσίμου μεθανόλης έως το δεύτερο εξάμηνο του 2027 και το πρώτο εξάμηνο του 2028, αντίστοιχα.
Μέχρι σήμερα, η συνδυασμένη μεταφορική ικανότητα του στόλου της εταιρείας, εξαιρουμένων των δύο πλοίων που δεν έχουν ακόμη παραδοθεί, είναι περίπου 4,1 εκατομμύρια dwt, με σταθμισμένη μέση ηλικία 11,91 ετών.
Διαβάστε επίσης
Ιταλίδα ευρωβουλευτής ζητά να καταργηθεί το ETS για τα νησιά
Σεμίραμις Παληού: Ανοιχτή σε εξαγορά ή συγχώνευση με την Genco
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
