Η ναυτιλιακή εταιρεία  Diana Shipping διατηρεί τις επιλογές της ανοικτές σχετικά με την επένδυσή της στην Genco Shipping & Trading, παρά την κίνηση της Genco να υιοθετήσει ένα αμυντικό μέτρο (“poison pill”) κατά των εξαγορών.

Αυτά δήλωσε σε συνέντευξη της, η Σεμίραμις Παληού, που διευθύνει την εισηγμένη εταιρεία Diana Shipping, στην TradeWinds.

1

Αναλυτικότερα, η Σεμίραμις Παληού, Διευθύνουσας Συμβούλου της Diana Shipping, στην TradeWinds επικεντρώθηκε στην επένδυση της Diana Shipping στην Genco Shipping & Trading και στις στρατηγικές προεκτάσεις αυτής της κίνησης.

 Όταν ρωτήθηκε ευθέως από την TradeWinds εάν το μερίδιο της Diana στην Genco, που προσεγγίζει το 15%, αντιπροσωπεύει μια προσπάθεια εξαγοράς, η Σεμίραμις Παληού δεν απέκλεισε μια συμφωνία συγχώνευσης και εξαγοράς.

 Ουσιαστικά, από ό,τι προκύπτει από τα λεγόμενα της, η στρατηγική της είναι ότι η αύξηση του μεριδίου δίνει στη Diana μια πλεονεκτική θέση στο τραπέζι της συζήτησης για το μέλλον της Genco.

Άλλωστε, σε πρόσφατη εκδήλωση της Capital Link, φέρεται ότι είπε:

«Η επένδυση μας παρέχει μια στρατηγική θέση και ευκαιρία».

Η Σεμίραμις Παληού, επίσης επισήμανε:

Μόλις την περασμένη εβδομάδα, η Diana Shipping εξασφάλισε μια προσοδοφόρα νέα ναύλωση για το Capesize πλοίο της, το “New Orleans”, στα 26.000 δολάρια την ημέρα, από 20.000 δολάρια που ήταν η προηγούμενη ναύλωση, τονίζοντας την αξιοποίηση της ισχυρής αγοράς Capesize.

Συμπερασματικά, το βασικό μήνυμα της Σεμίραμις Παληού στην TradeWinds είναι ότι η Diana Shipping βλέπει την αυξημένη της συμμετοχή στην Genco ως μια στρατηγική κίνηση που της επιτρέπει να έχει ενεργό ρόλο στη λήψη αποφάσεων, χωρίς να αποκλείει το ενδεχόμενο μιας μεγάλης εταιρικής συμφωνίας στον κλάδο των bulkers.

Πολλοί αναλυτές επισήμαναν ότι η δήλωση αυτή της Σεμίραμις Παληού, ενδεχομένως να παραπέμπει σε  μια παρόμοια συγχώνευση της Eagle και της Star Bulk.

Πάντως, η Σεμίραμις Παληού, τόνισε ότι μέχρι τώρα δεν υπάρχει επικοινωνία μεταξύ των δύο εταιρειών.

Με κεφαλαιοποίηση 686 εκατομμυρίων δολαρίων, η Genco διαθέτει 43 πλοία μεταφοράς χύδην φορτίου στον στόλο της, με συνολική χωρητικότητα 4,63 εκατομμύρια dwt.

Η Diana, σαφώς και είναι μικρότερη εταιρεία, με κεφαλαιοποίηση αγοράς 195 εκατομμύρια δολάρια, 38 πλοία μεταφοράς χύδην φορτίου και νεότευκτα πλοία και συνολική χωρητικότητα 4,1 εκατομμυρίων dwt στο νερό.

«Μας αρέσει η ομάδα διαχείρισης. Είναι πολύ παρόμοια με την εταιρεία ξηρού φορτίου χύδην και τα ναυτιλιακά μας περιουσιακά στοιχεία», δήλωσε στο TradeWinds, η Σεμίραμις Παληού.

«Προς το παρόν, στον τομέα του ξηρού φορτίου χύδην, την κύρια δραστηριότητά μας, δεν υπάρχουν πολλές ευκαιρίες για επενδύσεις σε πλοία. Οι τιμές των μεταχειρισμένων περιουσιακών στοιχείων δεν έχουν και πολύ νόημα.», τόνισε η Σεμίραμις Παληού και πρόσθεσε:

Τα νεότευκτα πλοία είναι επίσης «αρκετά ακριβά» και οι ημερομηνίες παράδοσης είναι πολύ μακριά.

Διαβάστε επίσης:

Ο εφοπλιστής Ευάγγελος Ηλ. Αγγελάκος δώρισε Ιατρικά μηχανήματα και εξοπλισμό στο Ναυτικό Νοσοκομείο Αθηνών

Τρία φορτηγά πλοία αγόρασαν οι Έλληνες εφοπλιστές

Ocean Network Express ανοίγει γραφεία στην Ελλάδα