ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Η Deutsche Lufthansa σχεδιάζει να περικόψει 4.000 διοικητικές θέσεις εργασίας έως το 2030, καθώς επιδιώκει να βελτιώσει την κερδοφορία της.
Οι περικοπές θα προέλθουν από την ψηφιοποίηση, την αυτοματοποίηση και την ενοποίηση διαδικασιών, με την πλειονότητα να αφορά θέσεις στη Γερμανία, σύμφωνα με ανακοίνωση που δόθηκε στη δημοσιότητα ενόψει της Ημέρας Κεφαλαιαγοράς της εταιρείας τη Δευτέρα στο Μόναχο.
Η Lufthansa εκτιμά ότι με το συγκεκριμένο μέτρο θα εξοικονομήσει περίπου 300 εκατ. ευρώ ετησίως.
Η εταιρεία εφαρμόζει το πιο εκτεταμένο πρόγραμμα εξοικονόμησης των τελευταίων ετών, καθώς προσπαθεί να αντιμετωπίσει τις επιπτώσεις από τις απεργίες, τις καθυστερήσεις στις παραδόσεις αεροσκαφών και την υστέρηση της βασικής της αεροπορικής δραστηριότητας, που πιέζει τα αποτελέσματα.
Πέρυσι, ο όμιλος αναγκάστηκε να αναθεωρήσει δύο φορές προς τα κάτω τις προβλέψεις του, ενώ δεν πέτυχε τους μεσοπρόθεσμους στόχους περιθωρίων που είχε θέσει το 2021.
Για το δεύτερο μισό της δεκαετίας, η Lufthansa στοχεύει πλέον σε ελεύθερες ταμειακές ροές άνω των 2,5 δισ. ευρώ (2,9 δισ. δολάρια) την περίοδο 2028–2030 και σε προσαρμοσμένη απόδοση κεφαλαίου 15%–20%. Το προσαρμοσμένο λειτουργικό περιθώριο θα κυμανθεί στο 8%–10% την ίδια περίοδο, όπως ανέφερε.
Η μετοχή της αεροπορικής εταιρείας ενισχύθηκε στις πρωινές διαπραγματεύσεις στη Φρανκφούρτη, ενώ από τις αρχές του έτους έχει καταγράψει κέρδη 27%.
Ο διευθύνων σύμβουλος Carsten Spohr έχει ήδη εφαρμόσει ορισμένες οργανωτικές αλλαγές, όπως την ενοποίηση των δραστηριοτήτων των αεροπορικών κόμβων.
Ωστόσο, η αεροπορική βρίσκεται και πάλι αντιμέτωπη με τον κίνδυνο εργατικών κινητοποιήσεων, καθώς οι πιλότοι ολοκληρώνουν την Τρίτη ψηφοφορία για απεργία μέσω του συνδικάτου Vereinigung Cockpit. Η κίνηση αυτή ενδέχεται να ανοίξει τον δρόμο για νέες στάσεις εργασίας που θα μπορούσαν να διαταράξουν τη λειτουργία και τα οικονομικά αποτελέσματα.
Στο μεταξύ, οι συνεχιζόμενες καθυστερήσεις στις παραδόσεις αεροσκαφών φρενάρουν την ανανέωση του στόλου της Lufthansa και τη μετάβαση σε πιο αποδοτικά μοντέλα. Η κυκλοφορία της νέας premium καμπίνας Allegris αντιμετωπίζει εμπόδια. Η πιστοποίηση για τα καθίσματα business class στο Boeing 787-9 εκκρεμεί, αναγκάζοντας την εταιρεία μην τα διαθέτει στους επιβάτες μέχρι να λάβει έγκριση.
Η Lufthansa δήλωσε ότι αναμένει να προσθέσει στον στόλο της περισσότερα από 230 αεροσκάφη έως το 2030, συμπεριλαμβανομένων 100 αεροπλάνων μεγάλων αποστάσεων.
Πέρα από τις επιβατικές πτήσεις, η Lufthansa επενδύει στην ανάπτυξη και άλλων τμημάτων της. Η Lufthansa Technik, το σκέλος συντήρησης αεροσκαφών, επεκτείνεται στον αναπτυσσόμενο τομέα της άμυνας, ενώ το τμήμα φορτίου της επιδιώκει να κατακτήσει μια θέση στους τρεις κορυφαίους παγκόσμιους αερομεταφορείς εμπορευμάτων.
Διαβάστε επίσης:
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Ανοίγει αύριο η πλατφόρμα για το Επίδομα Παιδιού Α21 – Όσα πρέπει να γνωρίζουν οι δικαιούχοι
- Συμβούλιο ΕΕ: Επαναφέρει τα περιοριστικά μέτρα κατά του Ιράν, μετά τη σχετική απόφαση του ΟΗΕ
- Tο πόθεν έσχες της Νίκης Κεραμέως – Τι δήλωσε για το έτος 2022 και 2023
- CEO Clubs Greece Forum: “The Story Behind the Quote, Chapter II” – Όταν οι λέξεις γίνονται φάροι και καθρέφτες της ηγεσίας
