Μπορεί να μην έχουν συναντηθεί ποτέ μέχρι σήμερα σε κινηματογραφικό πλατό, όμως ο Γιώργος Λάνθιμος και η Σκάρλετ Γιόχανσον συνεργάζονται για πρώτη φορά για λογαριασμό του οίκου Prada. Η νέα καμπάνια του ιταλικού luxury brand, αφιερωμένη στην τσάντα Galleria, φέρει την υπογραφή του βραβευμένου Έλληνα σκηνοθέτη με τίτλο Ritual Identities.

 

1

View this post on Instagram

 

A post shared by Prada (@prada)

Μια ταινία γεμάτη μυστήριο και μεταμορφώσεις

Στην ταινία μικρού μήκους η Γιόχανσον υποδύεται τρεις διαφορετικές προσωπικότητες. Σαν μια σύγχρονη αλχημίστρια ή μάγισσα, φαίνεται να έχει βρει τη «συνταγή» για να εφεύρει και να κλωνοποιεί τον εαυτό της. Συλλέγει τα συστατικά για το μαγικό της φίλτρο: πρωινό αεράκι, στάχτες από καμένο φυλλάδιο μουσικής, νερό βροχής από κλαριά κερασιάς που δεν έχει ανθίσει, ένα κομμάτι πορσελάνης από σπασμένο κινέζικο βάζο αντίκα, και τέλος τρεις σταγόνες αίμα από μεσονύχτια αιμοληψία. Τα τοποθετεί μέσα στην τσάντα της και τα αδειάζει μέσα σε μια τεράστια, μυστηριώδη, μεταλλική σφαίρα που θυμίζει το εργαστήριο του Φρανκενστάιν.

Prada Gallerie

Η εικόνες θυμίζουν τελετουργικά μάγια και ο κάθε χαρακτήρας συνομιλεί με τον επόμενο, σε ένα πολυδιάστατο αφήγημα που φέρει ξεκάθαρα τη σφραγίδα του Γιώργου Λάνθιμου. Αυστηρή σύνθεση κάδρου, αποστασιοποιημένη αφήγηση, σουρεαλιστική ατμόσφαιρα και έντονοι συμβολισμοί και μια δόση άβολου με την τσάντα Galleria στο επίκεντρο.

Η Γιόχανσον για τρίτη φορά πρόσωπο της Prada Galleria

Η Σκάρλετ Γιόχανσον επιστρέφει ως το πρόσωπο της Galleria για τρίτη συνεχόμενη χρονιά, μετά τις συνεργασίες της με τον Alex Da Corte (2023) και τον Jonathan Glazer (2024). Αυτή τη φορά, όμως, το αφήγημα είναι πιο περίπλοκο, πιο καλλιτεχνικό, πιο κοντά στον κινηματογραφικό σουρεαλισμό του Λάνθιμου.

Scarlett Johansson

Η ίδια δήλωσε ότι «Η νέα καμπάνια προέρχεται από τη μοναδική ευφυΐα του Γιώργου και από τη μαγεία που δημιουργείται μεταξύ μας ως καλλιτέχνες. Είναι ένα παιχνίδι με τις ταυτότητες που ζουν μέσα μας, τις μάσκες που φοράμε και τους διαφορετικούς ανθρώπους που ενσωματώνουμε σε διαφορετικές σχέσεις».

Στρατηγική Prada: η μόδα είναι τέχνη

Η μόδα ανέκαθεν φλέρταρε με την έβδομη τέχνη και η Prada συνεχίζει την παράδοση να μετατρέπει τις καμπάνιες της σε ταινίες και καλλιτεχνικές προτάσεις. Η Galleria παίρνει το όνομά της από την ιστορική μπουτίκ που άνοιξε ο Mario Prada στη Galleria Vittorio Emanuele II του Μιλάνου το 1913. Παρουσιάστηκε για πρώτη φορά το 2007 και παραμένει best-seller ενώ εδώ δεν παρουσιάζεται ως πολυτελές αντικείμενο. Γίνεται μέρος μιας ιστορίας, εργαλείο σε μια τελετουργία, σύμβολο αναγέννησης. και συνεχούς ανανέωσης, παραμένοντας ταυτόχρονα διαχρονική.

Ο Γιώργος Λάνθιμος στο διεθνές προσκήνιο

Ο Λάνθιμος, πέντε φορές υποψήφιος για Όσκαρ, με βραβεία όπως ο Χρυσός Λέοντας στη Βενετία και το BAFTA, μόλις πριν λίγες ημέρες παρουσίασε τη νέα του ταινία «Bugonia» με πρωταγωνίστρια την Έμμα Στόουν στο 82ο Φεστιβάλ Βενετίας, αποσπώντας επτά λεπτά συνεχόμενου χειροκροτήματος. Σήμερα, αναπλάθει τη Galleria μέσα από τη μοναδική κινηματογραφική του όραση.

To Ritual Identities αποδεικνύει ότι η μόδα μπορεί να γίνει κινηματογράφος κι ότι μια τσάντα μπορεί να γίνει συμπρωταγωνιστής.

Διαβάστε επίσης:

O οίκος ανοχής που έγινε εστιατόριο και το μυστικό των χαρακωμένων καθρεφτών

Brunello Cucinelli: Η αρχαία Αθήνα και η επιτυχία ενός Billionaire

Ancient Greek Sandals: Το ελληνικό μπραντ στην έκτη θέση του δείκτη Lyst για το δεύτερο τρίμηνο 2025