ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Καρανίκας εναντίον Τσίπρα: Έχασε από τον Μητσοτάκη όχι γιατί δεν είχε ινστιτούτο αλλά γιατί δεν έπειθε
“Πριν από 7 χρόνια, η πατρίδα μας βγήκε από μια οικονομική και κοινωνική κρίση, που είχε προσλάβει χαρακτηριστικά ανθρωπιστικής κρίσης”, αναφέρει σε ανάρτησή του στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ο Αλέξης Τσίπρας, επισυνάπτοντας ένα βίντεο από την ομιλία του στο 5ο Συνέδριο “Thessaloniki Metropolitan Summit”, που διοργάνωσε ο Economist.
“Η έξοδος στο ξέφωτο ήταν μια μεγάλη ευκαιρία για την Ελλάδα, να πορευτεί, πια, χωρίς τις παθογένειες που οδήγησαν στην κρίση”, σημειώνει, τονίζοντας ότι: “Δυστυχώς, όμως, αποδείχθηκε μία χαμένη ευκαιρία”.
Η ανάρτηση:
Πριν από 7 χρόνια, η πατρίδα μας βγήκε από μια οικονομική και κοινωνική κρίση, που είχε προσλάβει χαρακτηριστικά ανθρωπιστικής κρίσης.
Θυμόσαστε, φαντάζομαι, όλοι, πώς και ποιοι την είχαν οδηγήσει εκεί.
Και ποιοι και πώς κατάφεραν, αξιοποιώντας με αποφασιστικότητα και εντιμότητα τις θυσίες του ελληνικού λαού, να την απαλλάξουν από την επιτροπεία.
Και, με μια εξαιρετικά ευνοϊκή ρύθμιση του δημόσιου χρέους της, να ανακτήσουν την οικονομική της κυριαρχία, αλλά και τη γεωπολιτική της αξιοπιστία.
Αυτή η έξοδος στο ξέφωτο ήταν μια μεγάλη ευκαιρία για την Ελλάδα, να πορευτεί, πια, χωρίς τις παθογένειες που οδήγησαν στην κρίση.
Δυστυχώς, όμως, αποδείχηκε μία χαμένη ευκαιρία.
Από την ομιλία στο 5ο Συνέδριο “Thessaloniki Metropolitan Summit”, που διοργάνωσε ο Economist.
Διαβάστε επίσης:
Βίκτορ Γιανουκόβιτς: Ο πρώην πρόεδρος της Ουκρανίας έχασε τη δικαστική μάχη κατά των κυρώσεων της ΕΕ
Παύλος Μαρινάκης: Ελλάδα και Κύπρος πρέπει να επιμερίσουν τα βάρη για την ηλεκτρική διασύνδεση
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Ο Κωστής Χατζηδάκης και η αόρατη ψηφιακή γραφειοκρατία
- Πόσο τζίρο κόστισε στη General Mills η διακοπή παραγωγής των ζυμών Pillsbury στην Ελλάδα
- Οι δέκα πιο ακριβές τσάντες στον κόσμο με την κορυφαία να αγγίζει τα 3,8 εκατομμύρια
- Γιατί μπήκε ο Μαρινάκης στην Stages Network, το στοίχημα Μελισσανίδη, το παρασκήνιο με την Κίμπερλι και την Vogue Greece, 3ος κύκλος για τις «Σέρρες» και τα «γαλλικά» του Λιάγκα