ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Πακέτο διάσωσης ύψους 25 εκατομμυρίων ευρώ προσφέρει ο πρώην διευθύνων σύμβουλος της Expedia, Πίτερ Κερν (Peter Kern), για την εξαγορά της La Perla, κλείνοντας έτσι ένα πολυετές κεφάλαιο προβλημάτων για την ιταλική μάρκα πολυτελών εσωρούχων.
Η κίνηση του Kern, ο οποίος θα χρησιμοποιήσει το όχημα Luxury Holding LLC, θα δώσει «προοπτική και μέλλον» σε ένα «παγκόσμιο είδωλο της ιταλικής μόδας», δήλωσε ο υπουργός Επιχειρήσεων της Ιταλίας, Adolfo Urso, σε σημερινή του ανακοίνωση.
Το πακέτο διάσωσης περιλαμβάνει συμφωνία για τη διατήρηση και των 210 υπαλλήλων, την πρόσληψη 40 ακόμη και την εισροή 30 εκατομμυρίων ευρώ (34 εκατομμύρια δολάρια) για την αναβίωση της μάρκας έως το 2027, ανέφερε το υπουργείο.
Ο Κερν πλήρωσε 25 εκατομμύρια ευρώ για την La Perla, σύμφωνα με δημοσίευμα της ιταλικής εφημερίδας Messaggero.
Σύμφωνα με το Bloomberg, η La Perla έχει εμπλακεί σε νομικές διαμάχες, από τη στιγμή που η φορολογική αρχή του Ηνωμένου Βασιλείου ζήτησε την εκκαθάριση της εταιρείας, λόγω ανεξόφλητων φορολογικών υποχρεώσεων.
Η πολυτελής μάρκα ανήκε στο παρελθόν στον Γερμανό επενδυτή Lars Windhorst μέσω της επενδυτικής του εταιρείας Tennor Holding BV.
Να σημειωθεί ότι η προσφορά του Kern για την La Perla δεν ήταν η υψηλότερη στη δημοπρασία πώλησης, στην οποία συμμετείχε και η αντίπαλη Calzedonia, ωστόσο κέρδισε την έγκριση του υπουργείου με βάση τις εγγυήσεις για τη διατήρηση της παραγωγής καθώς και της ανάπτυξης προϊόντων στην Μπολόνια, ανέφερε η Il Messaggero.
Η La Perla διαθέτει ένα παγκόσμιο δίκτυο λιανικής πώλησης, αλλά κατασκευάζει τα περισσότερα από τα προϊόντα υψηλής ποιότητας στην Ιταλία.
Οι στηθόδεσμοί της ξεπερνούν τα 300 ευρώ στην λιανική πώληση.
Διαβάστε επίσης:
Αποθήκευση ενέργειας: Σε θολό τοπίο με εμπόδια και καθυστερήσεις οι πρώτες μπαταρίες
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Wall Street: Επιστροφή στα κέρδη για S&P 500 – Βουτιά 4,79% για τη Boeing
- Και επίσημα στην Μπράιτον ο Μπάμπης Κωστούλας – Η ακριβότερη μεταγραφή Έλληνα ποδοσφαιριστή
- Rene Haas (CEO Arm): Στο πλευρό της Nvidia ενάντια στους περιορισμούς εξαγωγών των ΗΠΑ προς την Κίνα
- Η Ιταλία ζητά περισσότερο χρόνο για να πετύχει τον νέο στόχο του ΝΑΤΟ για τις αμυντικές δαπάνες
