Νέες δυνατότητες θα προσφέρουν οι λύσεις τεχνητής νοημοσύνης στον ΟΠΑΠ και ήδη από τον Ιούνιο θα δούμε τις πρώτες εφαρμογές στα πρακτορεία, σύμφωνα με όσα είπε ο Jan Karas, πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος ΟΠΑΠ, κατά την κεντρική εκδήλωση του φετινού προγράμματος “ΟΠΑΠ Forward”.

Ο Διευθύνων Σύμβουλος του ΟΠΑΠ παρουσίασε τον τρόπο με τον οποίο η εταιρεία αξιοποιεί την Τεχνητή Νοημοσύνη στην καθημερινή της λειτουργία, με στόχο τη δημιουργία εξατομικευμένων εμπειριών για τους πελάτες. Όπως τόνισε, αυτή η προσέγγιση αποτελεί βασική στρατηγική προτεραιότητα και ήδη αποδίδει σημαντικά αποτελέσματα.

1

Κατά την πρόσφατη Γενική Συνέλευση της εταιρείας, ο Karas υπογράμμισε ότι το 2025 ο ΟΠΑΠ θα επικεντρωθεί στην παροχή καινοτόμων και συναρπαστικών εμπειριών τόσο στα φυσικά καταστήματα όσο και στις ψηφιακές του πλατφόρμες. Στο πλαίσιο αυτό, σχεδιάζονται σημαντικές επενδύσεις στον τεχνολογικό εξοπλισμό του δικτύου καταστημάτων, ενισχύοντας περαιτέρω τη διαδικασία ψηφιοποίησης.

Μην ξεχάσεις να κάνεις subscribe στο επίσημο κανάλι μας στο YouTube! ? https://www.youtube.com/@mononewsgr131

Διαβάστε επίσης:

Quest: Η αξία της Μπενρουμπή και πού θα διατεθούν 55 εκατ. ευρώ για επενδύσεις

Chiquita: Απολύει όλους τους απεργούς εργαζόμενους σε φυτείες μπανάνας στον Παναμά

DeepSeek: Ο «τρελός της τεχνολογίας» που απειλεί την κυριαρχία των ΗΠΑ στην τεχνητή νοημοσύνη