Νέες δυνατότητες θα προσφέρουν οι λύσεις τεχνητής νοημοσύνης στον ΟΠΑΠ και ήδη από τον Ιούνιο θα δούμε τις πρώτες εφαρμογές στα πρακτορεία, σύμφωνα με όσα είπε ο Jan Karas, πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος ΟΠΑΠ, κατά την κεντρική εκδήλωση του φετινού προγράμματος “ΟΠΑΠ Forward”.

Ο Διευθύνων Σύμβουλος του ΟΠΑΠ παρουσίασε τον τρόπο με τον οποίο η εταιρεία αξιοποιεί την Τεχνητή Νοημοσύνη στην καθημερινή της λειτουργία, με στόχο τη δημιουργία εξατομικευμένων εμπειριών για τους πελάτες. Όπως τόνισε, αυτή η προσέγγιση αποτελεί βασική στρατηγική προτεραιότητα και ήδη αποδίδει σημαντικά αποτελέσματα.

1

Κατά την πρόσφατη Γενική Συνέλευση της εταιρείας, ο Karas υπογράμμισε ότι το 2025 ο ΟΠΑΠ θα επικεντρωθεί στην παροχή καινοτόμων και συναρπαστικών εμπειριών τόσο στα φυσικά καταστήματα όσο και στις ψηφιακές του πλατφόρμες. Στο πλαίσιο αυτό, σχεδιάζονται σημαντικές επενδύσεις στον τεχνολογικό εξοπλισμό του δικτύου καταστημάτων, ενισχύοντας περαιτέρω τη διαδικασία ψηφιοποίησης.

Σημείωσε ότι η μετάβαση προς ένα πιο ψηφιακό μοντέλο λειτουργίας είναι ήδη εμφανής, καθώς ολοένα και μεγαλύτερο μέρος των εσόδων των πρακτορείων προέρχεται από ψηφιακά μέσα, όπως η εφαρμογή OPAP Store App και τα διαδραστικά τερματικά SSBTs.

Κατά το 2024, ο ΟΠΑΠ συνέχισε την εκσυγχρονιστική του πορεία με την πλήρη ανανέωση του στόλου των VLTs, τοποθετώντας περισσότερα από 13.000 υπερσύγχρονα μηχανήματα στα καταστήματα PLAY και ΟΠΑΠ. Παράλληλα, ενίσχυσε το περιεχόμενο των παιχνιδιών PLAY, προσφέροντας περισσότερες επιλογές στους παίκτες.

Ο Jan Karas χαρακτήρισε το 2024 ως μια εξαιρετική χρονιά για την εταιρεία, με αυξημένη αλληλεπίδραση με τους πελάτες και ισχυρή παικτική δραστηριότητα.

Διαβάστε επίσης: 

Metlen: Αγορά 2.290 μετοχών, συνολικής αξίας 99.908,50 ευρώ, από την Παναγιώτα Αντωνάκου

Ασφάλεια, Νομιμότητα και Έλεγχος: Θεμέλια ενόψει της Θερινής Περιόδου στους Λιμένες και τις Θάλασσες

Μαρίνα Χατζημανώλη: Επιτακτική ανάγκη να διασφαλιστεί η ανταγωνιστικότητα της ευρωπαϊκής ναυτιλιακής βιομηχανίας