Η Castor Maritime Inc., του Πέτρου Παναγιωτίδη, γνωστοποίησε συνολικά έσοδα από την εκμετάλλευση των πλοίων από συνεχιζόμενες δραστηριότητες 65,1 εκατομμύρια δολάρια για το έτος που έληξε στις 31 Δεκεμβρίου 2024, σε σύγκριση με 97,5 εκατομμύρια δολάρια για το έτος που έληξε στις 31 Δεκεμβρίου 2023, ή μείωση 33,2%.

Τα καθαρά έσοδα από συνεχιζόμενες δραστηριότητες ανήλθαν σε 15,3 εκατομμύρια δολάρια για το έτος που έληξε στις 31 Δεκεμβρίου 2024, σε σύγκριση με καθαρά κέρδη 21,3 εκατομμυρίων δολαρίων για το έτος που έληξε στις 31 Δεκεμβρίου 2023, ή μείωση 28,2%.

1

Τα καθαρά κέρδη διαμορφώθηκαν σε 15,3 εκατομμύρια δολάρια για το έτος που έληξε στις 31 Δεκεμβρίου 2024, σε σύγκριση με 38,6 εκατομμύρια δολάρια για το έτος που έληξε στις 31 Δεκεμβρίου 2023, ή μείωση 60,4%.

Τα κέρδη ανά κοινή μετοχή, είναι 3,50 δολάρια ανά μετοχή για το έτος που έληξε στις 31 Δεκεμβρίου 2024, σε σύγκριση με 2,05 δολάρια ανά μετοχή για το έτος που έληξε στις 31 Δεκεμβρίου 2023.

Τα κέρδη EBITDA από συνεχιζόμενες δραστηριότητες διαμορφώθηκαν σε 29,7 εκατομμύρια δολάρια για το έτος που έληξε στις 31 Δεκεμβρίου 2024, σε σύγκριση με 51,6 εκατομμύρια δολάρια για το έτος που έληξε στις 31 Δεκεμβρίου 2023· και

Τα προσαρμοσμένα κέρδη προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων (EBITDA) από συνεχιζόμενες δραστηριότητες ανήλθαν σε 51,4 εκατομμύρια δολάρια για το έτος που έληξε στις 31 Δεκεμβρίου 2024, σε σύγκριση με 46,5 εκατομμύρια δολάρια για το έτος που έληξε στις 31 Δεκεμβρίου 2023.

Η ρευστότητα ανήλθε στα 87,9 εκατομμύρια δολάρια στις 31 Δεκεμβρίου 2024, σε σύγκριση με 120,9 εκατομμύρια δολάρια στις 31 Δεκεμβρίου 2023.

Για το έτος που έληξε στις 31 Δεκεμβρίου 2024, η εταιρεία ολοκλήρωσε τρεις εξαγορές και επτά πωλήσεις.

Στις 11 Δεκεμβρίου 2024, η εταιρεία υπέγραψε συμφωνία δανεισμού με την Toro Corp. δάνειο ύψους 100,0 εκατομμυρίων δολαρίων, το οποίο εκταμιεύτηκε την ίδια ημερομηνία.

Στις 12 Δεκεμβρίου 2024, η εταιρεία συμφώνησε να εκδώσει στην Toro 50.000 επιπλέον μετατρέψιμες προνομιούχες μετοχές σειράς D με επιτόκιο 5,00% της Castor με δηλωμένο ποσό 1.000 δολάρια ανά μετοχή έναντι συνολικού τιμήματος 50,0 εκατομμυρίων δολαρίων σε μετρητά.

Στις 12 Δεκεμβρίου 2024, η εταιρεία, μέσω μιας θυγατρικής της που της ανήκει εξ ολοκλήρου, σύναψε συμφωνία αγοράς μετοχών, σύμφωνα με την οποία η εταιρεία συμφώνησε να αποκτήσει από την MPC Münchmeyer Petersen & Co. GmbH («MPC Holding»), υπό ορισμένους όρους και προϋποθέσεις, 26.116.378 κοινές μετοχές της MPC Münchmeyer Petersen Capital AG («MPC Capital»), που αντιπροσωπεύουν το 74,09% των κοινών μετοχών της MPC Capital σε κυκλοφορία, έναντι τιμήματος 7,00 ευρώ ανά μετοχή, που ισοδυναμεί με συνολικό αντάλλαγμα 182,8 εκατομμύρια ευρώ (περίπου 192,0 εκατομμύρια δολάρια κατά τη στιγμή της συναλλαγής), εξαιρουμένων των εξόδων που σχετίζονται με τη συναλλαγή. Η εξαγορά ολοκληρώθηκε στις 16 Δεκεμβρίου 2024.

Ο Πέτρος Παναγιωτίδης, Διευθύνων Σύμβουλος της Castor, σχολίασε:«Το τέταρτο τρίμηνο του 2024 σηματοδότησε ένα σημαντικό ορόσημο για την Castor Maritime, καθώς ολοκληρώσαμε την εξαγορά της MPC Capital, μια στρατηγική συναλλαγή που διαφοροποιεί τις δραστηριότητές μας και μας επιτρέπει να εισέλθουμε στον τομέα της διαχείρισης περιουσιακών στοιχείων στους τομείς της ναυτιλίας και των ενεργειακών υποδομών. Είναι ένα σημαντικό βήμα στην πορεία ανάπτυξής μας και μας τοποθετεί σε καλή θέση για την εξισορρόπηση των μελλοντικών εσόδων μας.

Συνολικά, καθ’ όλη τη διάρκεια του 2024, υλοποιήσαμε τα σχέδιά μας, είχαμε ισχυρές ταμειακές ροές από τις λειτουργίες μας, εκσυγχρονίσαμε τον στόλο μας, απλοποιήσαμε την κεφαλαιακή μας δομή και δημιουργήσαμε μια ισχυρή θέση ρευστότητας.

Κατά τη διάρκεια του 2025, αξιοποιήσαμε το δάνειο των 100 εκατομμυρίων δολαρίων από την Toro, το οποίο χρησιμοποιήθηκε εν μέρει για τη χρηματοδότηση της εξαγοράς της MPC Capital. Ως αποτέλεσμα, ο ισολογισμός μας παραμένει ισχυρός, επιτρέποντάς μας να συνεχίσουμε να επιδιώκουμε ευκαιρίες ανάπτυξης και να παραμένουμε επικεντρωμένοι στην υλοποίηση της στρατηγικής μας ως μια διαφοροποιημένη παγκόσμια εταιρεία ναυτιλίας και ενέργειας».

Διαβάστε επίσης

Νεμπής (ΟΤΕ): Γιατί είναι σημαντικές οι εξελίξεις με την TKRM

Τα deals της Ευρώπης, τι συμβαίνει με την ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, οι καφεδιές και τα πούρα του Ρέστη, ο αεικίνητος «Σερ Τάκης», η πρωτιά της Μαργέλου, ο επώδυνος χωρισμός του 50αρη manager και οι hot business της Μελίνας (Βανδή) Νικολαΐδη

Γιώργος Στάσσης (ΔΕΗ): Θα εξάγουμε το μοντέλο της Δυτικής Μακεδονίας