Σε ανοδική τροχιά συνεχίζει να κινείται η L’Oréal Hellas, με την ελληνική αγορά να καταγράφει ρυθμούς ανάπτυξης υπερδιπλάσιους σε σχέση με την παγκόσμια επίδοση του Ομίλου.

H εν Ελλάδι θυγατρική του γαλλικού πολυεθνικού κολοσσού καλλυντικών με τζίρο που προσεγγίζει τα 250 εκατ. ευρώ έτρεξε πέρυσι με ρυθμούς ανάπτυξης 12%, έναντι 5,1% σε επίπεδο ομίλου, ο οποίος σημείωσε κύκλο εργασιών 43,48 δισ. ευρώ.

1

Αισιοδοξία και για τη φετινή χρήση

Την αισιοδοξία για τη συνέχεια της αναπτυξιακής πορείας εξέφρασε η Alessandra Delfini, country managing director της L’Oréal Hellas, στο περιθώριο εκδήλωσης της εταιρείας, εκτιμώντας ότι και το 2025 ο κλάδος των καλλυντικών θα κινηθεί σε θετική κατεύθυνση, έστω και με μονοψήφιο ποσοστό αύξησης, χαμηλότερο από τα φετινά επίπεδα.

 «Ο κλάδος των καλλυντικών θα συνεχίσει να αναπτύσσεται και στη διάρκεια του 2025 με μονοψήφιο ποσοστό και σε χαμηλότερα επίπεδα σε σύγκριση με το 2024. Ωστόσο πρόκειται για έναν επιχειρηματικό τομέα, ο οποίος εμφανίζει ανθεκτικότητα», ανέφερε χαρακτηριστικά.

Παρά το διεθνές περιβάλλον, το οποίο παραμένει γεμάτο προκλήσεις, η αγορά καλλυντικών συνεχίζει να αναπτύσσεται παγκοσμίως, με την Ελλάδα να επιβεβαιώνει τη θέση της ως μία από τις πιο δυναμικές αγορές για τον Όμιλο.

Ηγετική θέση στην εγχώρια αγορά

Η εταιρεία, με ηγετική παρουσία στην τοπική αγορά καλλυντικών, ένα ισχυρό χαρτοφυλάκιο προϊόντων και παρουσία σε όλα τα κανάλια διανομής περιμένει αύξηση των οικονομικών της επιδόσεων με τις τουριστικές περιοχές να συμβάλλουν σημαντικά σε αυτήν την κατεύθυνση, όπως επεσήμανε η επικεφαλής της εταιρείας.

Σημειώνεται ότι η παρουσία της  L’Oreal στην ελληνική αγορά χρονολογείται από το 1937 όταν τα πρώτα της προϊόντα κυκλοφόρησαν μέσα από το κανάλι της επιλεκτικής διανομής ενώ από το 1970 δραστηριοποιείται μέσω της θυγατρικής της.

Η L’Oréal διαθέτει χαρτοφυλάκιο 37 μαρκών διεθνούς εμβέλειας, εκ των οποίων 27 διατίθενται στην ελληνική αγορά. Όπως ξεκαθαρίστηκε, πάντως από την ίδια, δεν αναμένεται η είσοδος νέων μαρκών στη χώρα μας το επόμενο διάστημα, αν και η εταιρεία συνεχίζει να λανσάρει νέα προϊόντα στο πλαίσιο της ενίσχυσης των υφιστάμενων σειρών της.

Η L’Oréal Hellas συνέχισε να αυξάνει τα μερίδιά της στην εγχώρια αγορά, ενώ το 2023 είχε σημειώσει καθαρά κέρδη 25,62 εκατ. ευρώ, από 19,82 εκατ. ευρώ το 2022, επιβεβαιώνοντας τη σταθερά ανοδική της πορεία. Είναι χαρακτηριστικό ότι για τη χρήση του 2023 το μέρισμα από τα κέρδη της   L’Oreal Hellas στη μητρική έφτασαν στα 25,6 εκατ. ευρώ ενώ και στη χρήση 2022 το μέρισμα είχε φτάσει σχεδόν στα 20 εκατ. ευρώ.

Το ενδεχόμενο ανατιμήσεων

Αναφορικά με τις πληθωριστικές πιέσεις και το ενδεχόμενο ανατιμήσεων, η Alessandra Delfini σημείωσε ότι οι σχετικές αποφάσεις εξαρτώνται από τη μάρκα και την κατηγορία προϊόντων, ενώ οι εκτιμήσεις για τον πληθωρισμό στην Ελλάδα τοποθετούνται στο 2,3% με 2,4% για το 2025, δηλαδή σημαντικά χαμηλότερα σε σχέση με τα προηγούμενα δύο έτη.

Διαβάστε επίσης

Τι είδε η Halcyon Equity Partners στην Ευβοϊκή Ζύμη

ΚΡΙ ΚΡΙ: Άλμα εξαγωγών στο γιαούρτι – Πίεση στην Ελλάδα από τα PL

Ο Aπ. Ταμβακάκης εντείνει την παρουσία του στα τρόφιμα – Τι φέρνει η νέα EOS Food Holdings Ι