• Business

    Alessandra Delfini (L’Oreal Hellas): Υψηλές επιδόσεις  με ώθηση από τουρισμό και εσωτερική ζήτηση  

    • Άννα Διανά
    Alessandra Delfini, Γενική Διευθύντρια L'Oreal Hellas

    Alessandra Delfini, Γενική Διευθύντρια L’Oreal Hellas


    Αισιόδοξη για την πορεία της L’Oreal Hellas το 2023 αλλά και το 2024 εμφανίστηκε η νέα Γενική Διευθύντρια της εταιρείας, Alessandra Delfini.

    Με ώθηση από τον τουρισμό, αλλά και την ενισχυμένη δυναμική στην εγχώρια αγορά η εταιρεία «τρέχει» με… υψηλές ταχύτητες.

    «Η αγορά έχει δυναμική ζήτηση αλλά ενισχύεται ακόμη περισσότερο από τον τουρισμό με αποτέλεσμα ο ρυθμός ανάπτυξης των πωλήσεων σε αξία να κινείται σε διψήφια ποσοστά», όπως είπε η κ. Delfini στο περιθώριο εκδήλωσης για την παρουσίαση του προγράμματος βιωσιμότητας της εταιρείας.

    Ισχυρό χαρτοφυλάκιο προϊόντων

    Η εταιρεία, με ηγετική παρουσία στην τοπική αγορά καλλυντικών, ένα ισχυρό χαρτοφυλάκιο προϊόντων και παρουσία σε όλα τα κανάλια διανομής περιμένει αύξηση των οικονομικών της επιδόσεων με τις τουριστικές περιοχές να συμβάλλουν σημαντικά σε αυτήν την κατεύθυνση.

    Σημειώνεται ότι η παρουσία της  L’Oreal στην ελληνική αγορά χρονολογείται από το 1937 όταν τα πρώτα της προϊόντα κυκλοφόρησαν μέσα από το κανάλι της επιλεκτικής διανομής ενώ από το 1970 δραστηριοποιείται μέσω της θυγατρικής της.

    Ώριμη η ελληνική αγορά

    Η νέα επικεφαλής της εν Ελλάδι θυγατρικής του γαλλικού κολοσσού καλλυντικών, η οποία ανέλαβε καθήκοντα λίγες εβδομάδες πριν διαδεχόμενη τον κ. Alex Davison, περιγράφοντας την εικόνα της ελληνικής αγοράς έκανε λόγο για ώριμους καταναλωτές.

    Όπως είπε, βγαίνοντας από την οικονομική κρίση είχε ανοδική τάση κερδίζοντας το χαμένο έδαφος. Έτσι μπήκε στην περίοδο της πανδημίας με… υψηλές ταχύτητες.

    Γρήγορα ο καταναλωτής στράφηκε στις αγορές μέσα από τα κανάλια που ήταν τότε εφικτό αυτό να γίνει, σούπερ μάρκετ, φαρμακεία και το on line κανάλι πωλήσεων.

    Η δυναμική παραμένει ακόμη και σήμερα σε αυτά τα κανάλια με έμφαση στο κανάλι των πωλήσεων μέσα από τα φαρμακεία.

    Η βιομηχανία της ομορφιάς είναι ανθεκτική

    Ακόμα και σε αυτή την αρνητική συγκυρία με τον πληθωρισμό να ασκεί πιέσεις στους καταναλωτές, η βιομηχανία της ομορφιάς αντέχει και αναπτύσσεται.

    Οι τάσεις που καταγράφονται είναι ανάπτυξη στις κατηγορίες entry level αλλά και τα πολυτελή προϊόντα που κινούνται δυναμικά.

    «Η πελατοκεντρική προσέγγιση στην οποία εστιάζει η L’Oreal  της προσδίδει υπεραξία» σημείωσε η Γενική Διευθύντρια της εταιρείας, η οποία κατέχει ηγετικά μερίδια στην ελληνική αγορά.

    Σε ό,τι αφορά την πορεία των τιμών, η κ. Delfini απέφυγε να σχολιάσει αν η εταιρεία έχει προχωρήσει ή σχεδιάζει ανατιμήσεις εξέφρασε ωστόσο την αισιοδοξία της για την πορεία του πληθωρισμού, κάνοντας λόγο για σταθεροποίηση και αποκλιμάκωση.

    L’Oreal Hellas: Φουλάρει για τζίρο άνω των 200 εκατ. ευρώ

    Πέρυσι η εταιρεία είχε υπερδιπλάσιο ρυθμό ανάπτυξης από την αγορά αυξάνοντας τις πωλήσεις της κατά 9,9% συγκριτικά με την προηγούμενη οικονομική χρήση.

    Ο κύκλος εργασιών της σε μια δύσκολη συγκυρία διαμορφώθηκε στα 186,8 εκατ. ευρώ  με το μικτό περιθώριο κέρδους να διαμορφώνεται σε 70,8% ενώ τα καθαρά κέρδη της χρήσης 2022 ανήλθαν σε 19,8 εκατ. ευρώ ενισχυμένα κατά 15,8%.

    Αν επιβεβαιωθούν οι εκτιμήσεις της διοίκησης για την πορεία της φετινής χρονιάς όπου αναμένονται ακόμη καλύτερες επιδόσεις ο τζίρος φέτος θα ξεπεράσει τα 200 εκατ. ευρώ.

    Διαβάστε επίσης:

    Françoise Bettencourt Meyers: Ποια είναι η παριζιάνα κληρονόμος της L’Oreal που έχει εκτοξεύσει την περιουσία της και ηγείται στα luxury brands

    Η Ίρις Ζαφειροπούλου, υποψήφια στον Νότιο Τομέα Αθηνών, συνεχίζει την πολιτική παράδοση της οικογένειας

    Μαριάννα Λαιμού: Στηρίζει Common Seas και Φίλιππο Λαιμό

    ──────────────────                           



    ΣΧΟΛΙΑ