ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Η Ναυτιλιακή Αρχή διέγραψε επίσημα 107 πλοία από το Νηολόγιο του Παναμά τα οποία περιλαμβάνονται στον κατάλογο των διεθνών κυρώσεων, ενώ άλλα 18 υποβάλλονται επί του παρόντος στη διαδικασία διαγραφής.
Η ενέργεια αυτή είναι σύμφωνη με τα εκτελεστικά διατάγματα που έχουν εκδοθεί.
Τα διαγραφέντα πλοία είχαν παραβασιάσει τους κανονισμούς συμμόρφωσης ή περιλαμβάνονται στον κατάλογο κυρώσεων που εκδόθηκε από την OFAC, την Ευρωπαϊκή Ένωση και το Ηνωμένο Βασίλειο.
Ο αριθμός των πλοίων που επλήγησαν από κυρώσεις ξεπέρασε τα 1.000 μέχρι το τέλος του περασμένου έτους με στοιχεία από την S&P Global Market Intelligence να δείχνουν ότι περισσότερα από 800 από αυτά τα πλοία δεν διαθέτουν ασφαλιστικά συμβόλαια.
Επιπλέον, η μέση ηλικία των πλοίων που υπόκεινται σε κυρώσεις, είναι 21 έτη, και είναι περίπου οκτώ χρόνια μεγαλύτερη από τον παγκόσμιο μέσο όρο, εντείνοντας την ανησυχία ότι ο σκιώδης στόλος θα μπορούσε να οδηγήσει σε πολλαπλές δαπανηρές περιβαλλοντικές καταστροφές.
Διαβάστε επίσης:
Sani/Ikos: Deal 400 εκατ. με τη Goldman Sachs για την εξαγορά τριών ξενοδοχείων στη Χαλκιδική
Η Ναυτιλιακή Λέσχη Πειραιά τίμησε τον Μιχάλη Χρυσοχοΐδη
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Goldman Sachs: Aνεβάζει τον πήχη για Ελλάδα – Πειραιώς και Εθνική στις πιο δημοφιλείς επιλογές
- EuroLeague για ΝΒΑ Εurope: «Έχουμε προτείνει πλάνο συνεργασίας, αλλά δεν έχουμε πάρει απάντηση ακόμα»
- ΣΕΑΑ: Αύξηση στις ταξινομήσεις νέων αυτοκινήτων
- ΕΕΚΕ: Ικανοποίηση με επιφυλάξεις για το μέτρο αναγραφής της τιμής αγοράς των προϊόντων από τον παραγωγό/προμηθευτή
