Μόνο τα πρόσωπα και ο τόπος αλλάζει, τα αίτια και οι τραγικές συνέπειες δεν αλλάζουν.
Οφείλω να ξεκινήσω με τα συλλυπητήρια μου στην οικογένεια του νεκρού και να τονίσω πως δεν γνωρίζω ποιος έφταιγε για τη συγκεκριμένη σύγκρουση των δυο αυτών οχημάτων. Γνωρίζω όμως καλά τα πραγματικά αίτια, για τέτοιου είδους συμβάντα. Μπορεί να σας εκπλήξω αλλά δεν παίζει κανένα ρόλο η ηλικία των εμπλεκομένων, το χρώμα του δέρματός τους, το αν ήταν οικογενειάρχες, ή ελεύθεροι. Δεν παίζει ρόλο αν ήταν συγγενείς ή φίλοι. Δεν παίζει κανέναν ρόλο αν ήταν καλά παιδιά και που δούλευαν. Αυτά που έπαιξαν καθοριστικό ρόλο στο συγκεκριμένο δυστύχημα είναι, με σειρά προτεραιότητας:
- Παραβίαση ερυθρού σηματοδότη
Είναι προφανές ότι ένας από τους δυο οδηγούς έχει παραβιάσει το κόκκινο φανάρι. Η μηχανή κινείται σε δρόμο ταχείας κυκλοφορίας.
- Ακατάλληλη ταχύτητα
Στο σημείο της σύγκρουσης το όριο ταχύτητας είναι 50km/h. Αν δει κανείς την παραμόρφωση της πόρτας του αυτοκινήτου, είναι σαφές πως η ταχύτητα σύγκρουσης είναι υψηλή. Αν υπάρχει φρενάρισμα και μείωση της ταχύτητας το γνωρίζει η αστυνομία.
- Κράνος, δίπλωμα, στοιχεία κυκλοφορίας
Οι αναβάτες της μηχανής δεν φορούσαν κράνος, ο οδηγός δεν είχε δίπλωμα οδήγησης και όσο κι αν έψαξα τις φωτογραφίες δεν βρήκα πινακίδα κυκλοφορίας της μηχανής.
Έχει ενδιαφέρον να μάθουμε σε ποιον ανήκει η μηχανή. Καθότι αν δεν έχει κλαπεί και την έχει δώσει εκούσια στον θανόντα χωρίς να εξετάσει αν είχε δίπλωμα, φέρει μερίδιο ευθύνης. Εκτός κι αν πρόκειται για παράνομο όχημα. Προφανώς υπάρχει έλλειψη παιδείας, εκπαίδευσης και κουλτούρας ασφάλειας. Παρατήρησα προσεκτικά τη σήμανση της διασταύρωσης (κόμβος Μ. Χώρας). Δεν βλέπω κάποια παράλειψη που προκαλεί κίνδυνο, τα βασικά υπάρχουν και έχουν τηρηθεί. Μετά από τόσα χρόνια που ασχολούμαι με την Οδική Ασφάλεια γνωρίζω καλά πως για να είσαι ασφαλής πρέπει: Να φοράς πάντα ζώνη/κράνος, να τηρείς τα όρια ταχύτητας, να προσέχεις το δρόμο όχι το κινητό, να μην οδηγείς ποτέ υπό την επήρεια αλκοόλ ή ουσιών και να σέβεσαι τις πινακίδες κυκλοφορίας. Γνωρίζω επίσης καλά πως δεν ακούει κανείς και δεν ενδιαφέρεται κανείς.
Διαβάστε επίσης
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Προκαταρτική για Τέμπη: Στις 7 Ιουλίου καταθέτει ο Καραμανλής – Αντιδράσεις από τα υπόλοιπα κόμματα για συνοπτικές διαδικασίες
- ΠΑΣΟΚ: Ζητά την παραίτηση Βορίδη για τον ΟΠΕΚΕΠΕ και αφήνει ανοιχτό το ενδεχόμενο Προανακριτικής
- Οριακή άνοδος 1,1% στην παραγωγή ασφαλίστρων – Πτώση στις ασφαλίσεις ζωής, άνοδος στις ζημιές
- Γερμανία: Αύξηση του κατώτατου μισθού στα 14,60€/ώρα έως το 2027

Ακολουθήστε το mononews.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι.
Διαβάζονται Τώρα

Οικογένεια Λάτση: Αγόρασε το 51,04% της εισηγμένης στο Nasdaq EuroHoldings του Αριστείδη Πίττα με 12,90 δολάρια ανά μετοχή
Latsco Shipping (Πάρης Κασιδόκωστας – Λάτσης): Παρήγγειλε δύο πλοία containerships στην Κίνα αξίας 62 εκατ. δολαρίων

Τα σαγηνευτικά μερίσματα (ΓΕΚ κ.λπ.), ποιος εξπέρ αγοράζει ΕΛΠΕ, γιατί «σφάζονται» Σταθόπουλος – Σόλακ, ο κος Πόρτας ώχετο απιών, το νέο deal των Λαιμών, η υπόσχεση του Στάσση, το sprint Εξάρχου και οι Coustas στο Capri
