Αυτό σημαίνει ότι θα τους ακολουθήσουν και στα αγαπημένα θερινά τους θέρετρα. Στη γαλλική ριβιέρα και στην Ακτή του Αμάλφι στην Ιταλία ακολουθούν τα χνάρια του Nammos στη Μύκονο. Εμβληματικοί οίκοι μόδας εξαγοράζουν διάσημα παραθαλάσσια κλαμπ, όπως ο Valentino που απέκτησε το Palazzo Avino (Παλάτσο -παλάτι- Αβίνο) στην Ακτή του Αμάλφι.
Ο περιζήτητος γάλλος σχεδιαστής Ζακμού (Jacquemus όπως ονομάζεται η φίρμα από το μικρό του όνομα), εξαγόρασε παραλιακό κλαμπ στο Σεν Τροπέ (St Tropez).
Η δημοσιότητα του καταστήματός του μέτρησε δέκα εκατομμύρια θεατές στο TikTok. Αυτό το μάρκετινγκ τούς ενδιαφέρει. Ο Louis Vuitton με το εστιατόριό του στο Σεν Τροπέ προσέγγισε 48.5 εκατομμύρια θεατές. Και όχι μόνο: Κέρδισε και ένα αστέρι Μισελέν για τη γαστρονομική του ανωτερότητα με τον σεφ Morί Σακό (Mory Sacko).
Όπως έχει πολλάκις επισημάνει το συγκεκριμένο σάιτ, η ακριβή μόδα θα γίνεται μόνο ακριβότερη.
Όπως και οι πλούσιοι γίνονται πλουσιότεροι.

ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Ακίλα Σάλεχ (προέδρος της λιβυκής Βουλής): Άκυρο το Τουρκολυβικό Μνημόνιο
- Τραμπ: «Πιο κοντά από ποτέ» η συμφωνία για τον τερματισμό του πολέμου στην Ουκρανία
- Σωκράτης Φάμελλος: Η κυβέρνηση ευθύνεται για την ερήμωση της υπαίθρου – Ο ΣΥΡΙΖΑ δεν θα ψηφίσει τις αμυντικές δαπάνες του προϋπολογισμού
- Σύσκεψη αγροτών στην Νίκαια: Δεν είναι ξεκάθαρες οι δηλώσεις του κ. Τσιάρα – Η απόφαση θα ληφθεί πανελλαδικά



