ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Για πολλούς τα πρωινά είναι άρρηκτα συνδεδεμένα με τον καφέ, καθώς υποστηρίζουν πως αν δεν πιουν καφέ είναι ανέφικτο να ξυπνήσουν. Μάλιστα στην πληθώρα των ποικιλιών που παρέχονται ο καθένας βρίσκει την γεύση που επιθυμεί και δύσκολα την αλλάζει. Το γεγονός αυτό καθιστά δυνατή την αναγνώριση των συστατικών του δικού μας καφέ όταν δοκιμάζουμε κάτι νέο.
Αυτή ήταν και η “παγίδα” στο προϊόν που προώθησε ως νέο η Starbucks. Πρόκειται για το Latte Macchiato, το οποίο για εκείνους που έχουν καλή μνήμη προέρχεται από το μενού του 1989.
Σχετικό άρθρο αναρτήθηκε στο blog των Starbucks, όπου δίνεται αναλυτική εξήγηση για την “ιστορία” του Latte Macchiato, ο οποίος θα συμπεριληφθεί ξανά, περισσότερα από 25 χρόνια μετά, στο μενού της εταιρείας.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Maersk: Αύξησε κατά 17% το μερίδιο της στο βόρειο ευρωπαϊκό εμπόριο
- Ναυπηγική ανάκαμψη 17,2% της Νότιας Κορέας – Τα μέτρα Τραμπ για τα κινέζικα πλοία ευνόησαν την στροφή των πλοιοκτητών
- H MSC σύντομα θα ξεπεράσει τα 7 εκατ. Teu – Ο στόλος της έφτασε τα 928 πλοία
- Γιάννης Χατζηθεοδοσίου: Επιβάρυνση κατά 100 δισ. στην ευρωπαϊκή οικονομία από την συμφωνία ΗΠΑ – ΕΕ
