ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Nα κεφαλαιοποιήσει την αυξανόμενη ζήτηση για θρυλικά αναμνηστικά αντικείμενα από τον αθλητικό χώρο, προσελκύοντας παράλληλα μια νεότερη δημογραφική ομάδα, επιθυμεί ο οίκος Sotheby’s, σύμφωνα με το CNBC.
Ο οίκος ανακοίνωσε την Τετάρτη την πρώτη του «Αθλητική Εβδομάδα», η οποία θα περιλαμβάνει έξι ζωντανές και διαδικτυακές δημοπρασίες με αντικείμενα που ανήκουν στα μεγαλύτερα ονόματα του αθλητισμού.
Οι δημοπρασίες θα ξεκινήσουν στις 5 Απριλίου.
Σημειώνεται ότι η ζήτηση για αθλητικά αναμνηστικά αντικείμενα, έχει εκτιναχθεί τα τελευταία χρόνια και όπως υποστηρίζει ο οίκος, ο αθλητισμός έχει γίνει μια από τις ταχύτερα αναπτυσσόμενες κατηγορίες του.
«Έχουμε δει αυξανόμενη ανάπτυξη και ενδιαφέρον για την κατηγορία», δήλωσε στο CNBC ο Brahm Wachter, επικεφαλής της σειράς Streetwear & Modern Collectibles του οίκου.
«Η Sports Week αντιπροσωπεύει ένα ακόμη παράδειγμα της δέσμευσης του Sotheby’s να εμπλακεί με δημιουργικές μορφές πώλησης και απευθύνεται σε όλους τους λάτρεις των σπορ και συλλέκτες, τόσο έμπειρους όσο και όσους θέλουν να ξεκινήσουν τη συλλογή τους», συμπλήρωσε ο Wachter.
Μην ξεχάσεις να κάνεις subscribe στο επίσημο κανάλι μας στο YouTube!? https://bit.ly/3de5Kl9
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Στα χέρια της Αρχής για το Ξέπλυμα… «στοιχηματζής» επίτροπος σχολείων – Έπαιρνε χρήματα σχολείων και τα έκανε … ακίνητα και τυχερά παιχνίδια
- Η φοβερή ιστορία με τον Ανδρέα και τα Σκόπια, τι τρέχει με Λοβέρδο και ΝΔ, η κλειστή σύσκεψη στο Μαξίμου, η σύγκρουση στο Ελληνοαμερικανικό και τι κάνει η ΕΥΠ
- Προβατίνα-Gate και το μεγάλο πρόστιμο
- Τι λένε τώρα οι πονηροί για Τράμπ και μετοχές, η νέα στρατηγική Ψάλτη, η αγωνία Τανισκίδη, το μυστικό ραντεβού στο ΜΜ, το παρασκήνιο με Ιβάν και Μυστακίδη, και ο Αίαντας Βαρδινογιάννης
