ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Η Meadway Bulkers, του Γιώργου Δελαπόρτα παρήγγειλε άλλα δύο handysize πλοία μεταφοράς χύδην φορτίου στο ναυπηγείο Namura.
Ο Γιώργος Δελαπόρτας αποκάλυψε ότι ναυπηγεί δύο μονάδες, χωρητικότητας 40.050 dwt με προβλεπόμενο χρόνο παράδοσης το πρώτο τρίμηνο του 2026. Η τιμή κατασκευής του κάθε πλοίου δεν έγινε γνωστή.
Η εταιρεία ναυπηγεί και άλλα πλοία της ίδιας κατηγορίας, χωρητικότητας 40.000 dwt που ναυπηγούνται στο Onomichi Dockyard της Ιαπωνίας.
Η εταιρεία με έδρα την Αθήνα, η οποία αυτή τη στιγμή απαριθμεί 14 πλοία στον στόλο της, έχει υπό ναυπήγηση και τρία ultramax στο ναυπηγείο Tsuneishi Zhoushan στην Κίνα. Τα πλοία είναι χωρητικότητας 66.200 dwt και έχουν προγραμματισμένες παραδόσεις μέχρι το 2026.
Η Meadway Bulkers ιδρύθηκε από τον Γιώργο Δελαπόρτα το 2021, ενώ ο αδερφός του Κώστας συνέχισε στην αρχική εταιρεία, Meadway Shipping & Trading, που πρόσφατα μετονομάστηκε σε Drydel Shipping.
Διαβάστε επίσης:
Χρήστος Στυλιανίδης: Η Ελλάδα ασπίδα στην προστασία της διεθνούς ναυτιλίας
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Τι συμβαίνει με Eurobank, Optima και Credia, τα σχέδια και οι φήμες σε ΓΕΚ, Aktor, ΑΒΑΞ, ποιοι «μαύρισαν» τον Τόλη τον Α’, το νέο σκάνδαλο στις Σπέτσες και πόσο κόστισε το πάρτι Κούστα
- Buy, Hold or Sell: Άμεση ανάλυση για OPTIMA, Aegean, IDEAL, Fourlis
- Προθεσμία 18 ημερών για την έκπτωση φόρου έως και 4% – Κλείνει το Taxis για τις φετινές φορολογικές δηλώσεις
- Πλειστηριασμοί: Εβδομάδα με ξενοδοχειακά ακίνητα και τη Βίλα Πρινιωτάκη στην Παλλήνη
